  • 101. Data: 2004-05-12 09:24:44
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > policjant to nie robot.
    :
    : no i?

    no i dostaje rozkaz by strzelac do wandali nie do niewinnych ludzi,
    to nie root, musi myslec gdy tzryma bron

    :
    : > Bo jak tylko Policjant strezli do niewinnego czlowieka to zaraz pewna
    : grupa
    : > ludzi pieprzy ze to byli dresiarze i dobrze zrobiono.
    :
    : widzialem co ta banda wyprawiala i uwazam ze uzycie broni bylo uzasadnione

    Moiwsz o studentach ktorzy zostali napadnieci i zastzreleni pozniej przez
    policje, czy moze mowisz o tych nastolatkach ktorzy zostali ostrzelani gdy
    siedzieli w samochodzie,

    nie,, przypuszczam ze mowisz o tym co w oko dostal.
    ogladalem material,
    odleglosc pomiedzy policja a nimi byla taka ze policja spoojnie mogla
    sie zastanowic przed oddaniem strzalu, celowali nie w nogi jak jest
    wustawie tylko
    w glowy, dlatego dzieciak stracil oko.

    P.

  • 102. Data: 2004-05-12 09:25:53
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > sluchaj, nie dostaja rozkazu strzelac gdzie sie da,
    : > glupoty teraz mowisz
    :
    : Nie do końca sa to głupoty. Taka jest taktyka użycia strzelb do
    : rozpędzania tłumu. W celu powsztrzymania atakującej grupy strzela się
    : salwą w jej kierunku. Nikt nie mierzy dokładnie, bo to nie ma sensu. Cel
    : się rusza, strzelec się rusza, pocisk stosunkowo wolno leci. Wystarczy
    : zapewnić warunki bezpiecznego strzelania, bo w sumie nie ma większego
    : znaczenia, który dres zarobi sińca. Taki ogień można prowadzić, jeśli nie
    : ma osób postronnych w zasięgu rażenia broni.

    w ustawie jest napsiane ze gumowymi przyciskami nalezy strzelac w nogi a nie
    w glowe,

    P.

  • 103. Data: 2004-05-12 09:39:12
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > Powinni wiedziec czym grozi nieodpowiedzialne uzycie jej, a poki co
    czuja
    : > sie
    : > bezkarni, dlatego dla przykladu (te ostatnie 2 bo sa wrecz doskonale do
    : > tego)
    : > kara smierci dla nich.
    :
    : I to pisze obrońca życia :/ A o pomyłkach sądowych słyszałeś, dosyć
    : częstych w USA w rozprawach, gdzie zasądzono karę śmierci?

    my mowimy teraz o osobach ktore doprowadzaja przed sad.
    Jezeli o Sad Ci chodzi to bardzo duzo osob rowniez wPolsce siedzi niewinnie.

    Wiele z nich siedzi od zeznan tzw "platnych swiadkow"

    :
    : > Bo (jak to bylo wspomniane w Pod napieciemw niedziele) gdyby to cywil
    : > strzelil
    : > juz by siedzial, a te biedactwa kurwa psychologa potrzebuja w bo sa w
    szoku,
    : > A RODZICE tych dzieci? Nawet ich nie przeproszono.
    :
    : Nie wiem, nie oglądam telewizji. Dla mnie coś, co nazywa się "pod
    : napięciem" raczej nie będzie źródłem opinii. Nadal nie wiem, co
    : proponujesz zamiast policji, która według ciebie nie ma prawa użyć
    : broni nie ryzykując takich kar? Okopać się?

    gumowa strzelac w nogi, normalna- planowac akcje i przy wykonaniu ubior,
    kominiarka kurtka z bialym widocznym napisem POLICJA i przed
    strzelaniem jak w ustawie krzyknac Policja a jezeli jest zagrozenie zycia (a
    nie bylo w obu przypadkach) strezlac bez "Stoj bo strzelam"

    Jezeli to bedzie przestrzegane to nie mam nic przeciw policji.

    I zeby przeprosili gdy potrakuja niewinnego czlowieka jak smiecia.
    (pomylkowe aresztowanie)

    Jezeli chodzo o Pod napieciem to jest akurat dosc dobre zrodlo, program zna
    zywo, wypowiadaja sie swiadkowie i policja.
    Tu nawet warto zobaczyc jak zmieszani policjanci sie myla w tymco mowia.
    Czesto sami sobie zaprzeczaja.

    : >
    : > pomylka, ze strzelaja do nieuzbrojonych, nastolatkow, pozniej pieprza
    : > glupoty mediom?
    :
    : Pomyłka, że użyli ostrej amunicji. Piszesz bez sensu.

    W pod napieciem prowazdacy mowil jakie informacje otzrymal bezposrednio po
    tym napadzie od Policji (nie on jeden)
    i jakie informacje po kilku nastu godzinach policja podala.

    I myslisz ze P. sie obronili na zywo w programie? nie, zaczeli pieprzyc o
    innych akcjach.

    :
    : > Gdyby nei bylo tego swiadka, to pewnie by im bron i narkotyki podlozyli.
    :
    : Pewnie, gdyby - zejdź na ziemię. To tylko twoje wydumane domysły.

    nie patrz wyzej, podana inna werjsa, jest swiaadek, nie przejdzie, trzeba
    podac inna wersje.

    : >
    : >
    : > Po pierwsze zmienic prawo co do uzycia broni.
    :
    : A jakie zmiany proponujesz?

    przdewszystkim co do kar za nieuzasadnione uzycie.

    i do kazdego punktu wyjasnienie takie zeby nawet policjant zrozumial.
    mam na mysli tych ktorzy po cywilnemu akcje przeprowadzaja, to sa
    czesto zwykle "koksy" ktore mozgu nie maja tam gdzie trzeba.
    Szprycuja sie anabolikami, a wiadomo ze czlowiek ktory to bierze musi sie
    wyladowac,
    czesto sie zapomina. A takim nie wolno broni dawac.

    : IHMO nie liczy się, jaka jest szansa przeżycia, ani gdybanie. Liczy się,
    : jaką lekarz podjął decyzję na podstawie dostępnych mu informacji.

    dokladnie chodzi mi o cos takiego, pacjent przychodzi na wyciecie migdalkow,
    umiera bo cos innego wycieli, badz
    zarazili go AIDS.

    P.

  • 104. Data: 2004-05-12 09:43:18
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : szkoda słów
    : .
    : lepiej zabrać policji broń i dać lizaki do rozdawania
    :
    :

    Arek bardzo dobrze powiedzial.!

    P.

  • 105. Data: 2004-05-12 09:45:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > > A gość z poznania? Sorki Ale jakby 7 gości z klamkami do mnie
    : wyskoczyło to
    : > > jesli nie był bym w pancernym wozie to na pewno bym nie próbował
    : > > uciekać.Grzecznie zapytał bym w czym moge pomóc.
    : >
    : > Nie miałbyś jak zapytać bo policja zaczęła strzelać ZANIM on zaczął
    : uciekać.
    :
    : Myśle, że nie masz racji. Ale to bedzie trudne do ustalenia tak naprawdę.
    : Świadek słyszał huk. Czy to były strzały w pojazd, czy ostrzegawcze, tego
    : sie nigdy nie dowiemy. W samochodzie jest bodaj (opieram się na mediach)
    : 20 przestrzelin. Wystrzelili podobno 36 sztuk amunicji. Równie dobrze 16
    : pierwszych mogło byś ostrzegawczymi. Jeśli wyskakiwali zgodnie z Twoją
    : tezą z zamiarem zabicia, to z kilku metrów nie spudłujesz w 50% strzelając
    : w samochód.
    :
    swiadek mysle dobrze pamieal bo opowiadal w niedziel w TV.

    Wygladalo to jak napad, nie bylo zadnych krzykow "policja" wyskoczyli i
    ostrzelali,
    wowczas tamci zaczeli uciekac - sorry ale chyba to normalne.

    Dobrze ze 5 lat im grozi. Jezeli tyle kazdy z nich dostanie ja bede
    zadowolony

  • 106. Data: 2004-05-12 10:23:05
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Studenci zostali napadnieci, zostala wezwana policja i
    > zabitop 2 napadnietych osobnikow.

    cóż, nawet gdyby to byli napastnicy, to wiele
    nie zmienia w ocenie działań policji;
    teksty typy "dobrze, że odstrzelono dresa"
    wystawiają tylko smutne świadectwo osobom,
    kt. tak mówią;
    a doniesienia prasowe co do zabitego są sprzeczne (jak to zwykle w prasie);
    co do zabitej, już mniej - raczej nie rzucała kamieniami,
    tylko pracowała na stoisku gastronomicznym;

    btw:
    wskutek rozpętaniej Parolami histerii z ustawy usunięto
    też zapis, iż użycie broni palnej nie może zagrażac osobom
    postronnym;
    po omyłkowym załadowaniu ołowiem policjanci
    użyli broni palnej zamiast środka przymusu bezpośredniego,
    a wczoraj nowy komendant łodzki oświadczył, iż osoba
    wydająca tę dodatkową partię amunicji (pani sierżant z ruchu drogowego)
    w ogóle nie potrafiła rozróżnić rodzajów amunicji-
    resztki włosów stają dęba na głowie-
    zamiast pałą można dostać ołowiem.

    jeszcze pozwolę sobie na dwie uwagi:

    co do prasowych doniesień:
    po burdach w Krakowie (parada tolerancji...)
    jeden z policjantów miał zostać oblany żrącą substancją-
    a tu wczoraj pos. Komorowski w TvP stwierdza, iż okazało
    się, że fukcjonariusz sam sobie w zamieszaniu psiknął z miotacza gazowego
    w twarz ;

    jeśli ktoś ma więcej czasu, to
    polecam lekturę forum dla policjantów
    (tam też bardzo różne głosy):
    http://www.przepisy.e-box.pl/phpbb/viewforum.php?f=1

    pzdr
    g.

  • 107. Data: 2004-05-12 10:33:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > no i dostaje rozkaz by strzelac do wandali nie do niewinnych ludzi,
    > to nie root, musi myslec gdy tzryma bron

    po raz kolejny pojawia sie kwestia wyszkolenia czlowieka w akcji i
    poslugiwaniu bronia

    > Moiwsz o studentach ktorzy zostali napadnieci i zastzreleni pozniej przez
    > policje, czy moze mowisz o tych nastolatkach ktorzy zostali ostrzelani gdy
    > siedzieli w samochodzie,

    mowie o tej bandzie ktorea rozpetala cala zadyme w lodzi

    > w glowy, dlatego dzieciak stracil oko.

    o jakim oku teraz mowa bo juz sie zgubilem

  • 108. Data: 2004-05-12 11:40:20
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]

    ale co Ty pieprzysz o wyszkoleniu, chyba potrafisz odroznic czlowieka z
    bronia ktory celuje do Ciebie od osoby stojacej nie posiadajacej broni ?
    Jezeli nie nie powinienes otrzymac broni i tyle, akurat szkolenie do tego
    nic nie ma.

    :
[...]

    zabito ofiary

    :
    : > w glowy, dlatego dzieciak stracil oko.
    :
    : o jakim oku teraz mowa bo juz sie zgubilem
    :
    oko na stadionie, ofiary napdu na jakims osiedlu studenckim i nastolatkow
    w samochodzie :) Szaleja ostatnio..

    P.

  • 109. Data: 2004-05-12 12:36:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > Jezeli nie nie powinienes otrzymac broni i tyle, akurat szkolenie do tego

    takie terminy, jak panika, adrenalina, cos ci mowia?
    tam nikt nie mial broni, strzelali zeby przywolac do porzadku

    > zabito ofiary

    byels tam?
    widziales gdzie sie znajdowaly ofiary i ludzie do ktorych strzelano?

    polska to taki dziwny kraj, jeden z niewielu, gdzie jak strzelaja to kazdy
    lezie zobaczyc o co chodzi

    ja nie wiem jak bylo, i staram sie takich jednoznacznych sadow nie wydawac

    > Szaleja ostatnio..

    nareszcie i bardzo dobrze, trzeba ich tylko jeszcze nauczyc jak kiedy i do
    kogo strzelac

  • 110. Data: 2004-05-12 14:08:04
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    > <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    http://www.skwk.strefa.pl/galeria/gks/o05.jpg

    a co do tego ze policjanci strzelaja w nogi patrz wyzej