  • 11. Data: 2006-07-04 19:56:25
    Temat: Re: I znowu TePsA
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Moze napisz, kto figuruje na umowie ...

    a jakie to ma znaczenie?? Kowalskiemu można wyłączyć a Nowakowi nie??

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 12. Data: 2006-07-04 20:03:56
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Sprawdzałeś, że wyłączyli, czy tylko przeczytałaś pismo, że od 1 lipca
    > wypowiadają. Z 30 dniowym okresem wypowiedzenia zresztą.

    Tak, sprawdzałem i wyłączyli a paniusia z 9393 oznajmiła że w związku z
    przebudową systemu na miesiąc usługa została wyłączona. Można sobie
    zamówić takową od sierpnia.

    > Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.

    Jakoś sobie nie przypominam aby ktoś mi coś wypowiadał.

    > A to już chyba wszystkim w nawyk weszlo jak tu komuś dokopać dla
    > poprawienia humoru.

    Po pierwsze to nie nawyk tylko jednorazowe pragnienie a po drugie to
    humor sobie poprawiła TePsA bo babunia nasza znowu pewnie nabije
    kilkaset złotych do rachunku za lipiec.

    Postroofki

  • 13. Data: 2006-07-04 20:04:57
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Nie lepiej założyć sobie jakiś tlenofon (tlenofon.pl) na prepaid - z
    > własnym numerem lokalnym. Znacznie bezpieczniejsze IMHO.

    Hmm, propozycja godna rozważenia, dzięki

    Postroofki

  • 14. Data: 2006-07-04 20:08:16
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > Na pewno wyłączyli? Chyba zmieniają się zasady korzystania z usług
    > dodatkowych takich jak blokowanie wybranych usług. I pewnie dali Ci
    > miesięczne wypowiedzenie.

    Na pewno wyłączyli a żadnego wypowiedzenia nie otrzymałem. Z tego co
    wywnioskowałem z rozmowy z NiebieskąLinią to wszystkie usługi dodatkowe
    wyłączyli i trzeba od sierpnia od nowa zamawiać a blokadę 0700 i innych
    także wyłączyli (tego nie sprawdzałem ale tak mnie zapewniła pani z 9393)

    Postroofki

  • 15. Data: 2006-07-04 20:08:45
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > jak nic nie a rady to jest usługa polegajaca na limicie miesięcznym impulsów
    > ustawiasz ile uważasz i masz z bani

    i także od sierpnia.

    Postroofki

  • 16. Data: 2006-07-04 20:11:20
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    DaNsOuNd wrote:

    > Jakoś sobie nie przypominam aby ktoś mi coś wypowiadał.

    A przeczytaj dokładnie to co dostałeś z tepsy.
    Szukaj słów "jesteśmy zmuszeni państwu wypowiedzieć".
    Tak gdzieś w 1/3 długości tekstu.

    > Po pierwsze to nie nawyk tylko jednorazowe pragnienie a po drugie to
    > humor sobie poprawiła TePsA bo babunia nasza znowu pewnie nabije
    > kilkaset złotych do rachunku za lipiec.

    Jak dobrze pamiętam to tepsa zrobiła to tak, że wypowiada na dzien 1
    lipca z 30 dniowym terminem, czyli działa do końca lipca, a od 1
    sierpnia masz nową usługę.
    Sprawdź to.

  • 17. Data: 2006-07-04 20:15:30
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    DaNsOuNd wrote:

> [...]
    > wyłączyli i trzeba od sierpnia od nowa zamawiać a blokadę 0700 i innych
    > także wyłączyli (tego nie sprawdzałem ale tak mnie zapewniła pani z 9393)

    http://www.tp.pl/prt/pl/dla_domu/telefon_domowy/usl_
    dodatkowe/550184?_s=551678

    masz, bo twoje zrzedzenie przekracza juz wszystkie granice.

  • 18. Data: 2006-07-05 08:46:51
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Kup aparat z blokadą, kluczykiem albo kodem.
    JaC