  • 1. Data: 2006-07-03 17:22:54
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    Witam,

    Mam nadzieje, ze wlasciwa grupe wybralem do mojego zapytania.
    W sobote pojechalem do szpitala ze spuchnieta powieka. Nie moglem okazac
    zaswiadczenia o oplaconym ubezpieczeniu, poniewaz prace rozpoczalem w
    czerwcu, a rmua otrzymuje sie, z tego co wiem, na poczatku nowego miesiaca.
    Niestety ani Panie w rejestracji ani Pan doktor nie chcieli wysluchac mojego
    wytlumaczenia i powiedzieli ze skoro nie mam papierka to znaczy ze nie mam
    ubezpieczenia i oni nie chca ze mna rozmawiac i to w ogole nie ich sprawa.
    Lekarz przepisal mi recepte, ale teraz nie wiem za bardzo czego sie
    spodziewac. Skoro teoretycznie nie mam ubezpieczenia to bede musial sam
    zaplacic za badanie. Dowiedzialem sie, ze normalnym postepowaniem jest
    otrzymanie do podpisania oswiadczenia ze doniose dokument w ciagu paru dni,
    ale nikt mnie o tym w szpitalu nie poinformowal, bo jak napisalem "to nie
    ich sprawa".
    Moje pytanie, czy jesli otrzymam rachunek moge sie w jakis sposob odwolac?
    Czy probowac jechac tam z rmua i poprosic by aktualizowali karte?

    Dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

    C.

  • 2. Data: 2006-07-03 20:31:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

> [...]
    > zaswiadczenia o oplaconym ubezpieczeniu, poniewaz prace rozpoczalem w
    > czerwcu, a rmua otrzymuje sie, z tego co wiem, na poczatku nowego

    Ja bym zadzwonil do regionalnego oddzialu NFZ, tam powinni wiedziec co
    zrobic:

    http://www.nfz.gov.pl/new/

    Swoja droga, to Polska wlasnie. :( Czy u nas nic nie moze dzialac
    normalnie?!

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz

  • 3. Data: 2006-07-04 17:31:12
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    Dzieki, dobra rada.

    Co do Polski, chyba trzeba sie jednak przyzwyczaic, heh.

    Pozdrawiam

    C.

  • 4. Data: 2006-07-04 17:31:12
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>