  • 11. Data: 2007-11-22 06:48:03
    Temat: Re: Hot-Spot a odpowiedzialność właściciela
    Od: "Michał K." <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 21:05, Juzek Kocimientka <k...@i...pl> wrote:

    > Masz dobry sposób. Monitoring. Teraz wiele miejsc jest pod czujnym okiem
    > kamery. Jak bezproblemowo udostępnisz policji nagrania i logi to już ona
    > sobie odpowiedniego klienta wyszuka.

    Eeee. Nie wiem czy chcialbym chodzic na kawe/piwo gdzies, gdzie caly
    czas obserwowalyby mnie kamery. Zwlaszcza, gdyby zagladaly mi w
    monitor.

  • 12. Data: 2007-11-22 12:43:23
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Michał K. pisze:

    > Eeee. Nie wiem czy chcialbym chodzic na kawe/piwo gdzies, gdzie caly
    > czas obserwowalyby mnie kamery. Zwlaszcza, gdyby zagladaly mi w
    > monitor.

    Tam gdzie obraca się gotówką tam monitoring jest coraz częściej
    spotykany. Nie wiem co prawo n/t sytuacji w której taka kamera byłaby
    niewidoczna bo jak rozumiem wtedy nie miałbyś oporów? :D

  • 13. Data: 2007-11-23 11:24:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Nov 2007, Juzek Kocimientka wrote:

    > Tam gdzie obraca się gotówką tam monitoring jest coraz częściej spotykany.
    > Nie wiem co prawo n/t sytuacji w której taka kamera byłaby niewidoczna bo jak
    > rozumiem wtedy nie miałbyś oporów? :D

    Znaczy gość łączy się z bankiem, wklepuje hasło, wyciąga kartę kodów,
    wklepuje potwierdzenie transakcji... i to wszystko jest nagrane,
    włącznie z kodami ktore na karcie miał odkryte? ;)
    Nic nic, tak tylko pytam, na wypadek niepodejrzewania o nic nikogo
    jakby takiemu klientowi znienacka jakaś drobna lub mniej drobna
    kwota z konta wyparowała.
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-11-23 11:36:04
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > Nic nic, tak tylko pytam, na wypadek niepodejrzewania o nic nikogo
    > jakby takiemu klientowi znienacka jakaś drobna lub mniej drobna

    Mam jedno pytanie: czy wiesz, jaka jest jakość nagrania z kamer
    przemysłowych?

    Może jeszcze dopowiem, że gdzieś się spotkałem z przepisami zakazującymi
    instalowania w monitoringu kamer o zbyt dużej rozdzielczości - właśnie
    po to, aby kamera nie była w stanie wychwycić np. haseł z kartki, czy
    monitora. Tylko za cholerę nie wiem, gdzie to widziałem - pamiętam
    tylko, że było po polsku i z użyciem terminologii prawniczej.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2007-11-23 22:38:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Nov 2007, Any User wrote:

    > Może jeszcze dopowiem, że gdzieś się spotkałem z przepisami zakazującymi
    > instalowania w monitoringu kamer o zbyt dużej rozdzielczości

    A, wtedy to co innego.

    > Tylko za cholerę nie wiem, gdzie to widziałem - pamiętam tylko, że było po
    > polsku i z użyciem terminologii prawniczej.

    Jak ktoś wie, to niech się pochwali!

    pzdr, Gotfryd