  • 21. Data: 2008-05-23 01:49:53
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Andrzej ... litości, imho z postu wątkotwórcy wynika, że było ...

    A wynika stąd:

    "Mam wierzytelność na którą złozyłem zawezwanie do ugody, aby
    przerwać bieg
    przedawniwenia."

    Inna forma wezwania do zawarcia ugody, jak zawezwanie do ugody
    przed sądem nie przerywa biegu przedawnienia ...
    6008

  • 22. Data: 2008-05-23 08:09:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Nie prościej pozew o zapłatę?

    często różnica w opłacie

    KG

  • 23. Data: 2008-05-23 11:28:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    >
    > Inna forma wezwania do zawarcia ugody, jak zawezwanie do ugody przed
    > sądem nie przerywa biegu przedawnienia ...

    Wiesz, były już wątki w których windykatorek (cytowany przez nękaną
    przez niego osobę) twierdził, że zwykły polecony przerywa bieg
    przedawnienia...

  • 24. Data: 2008-05-23 11:29:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam pisze:

    > często różnica w opłacie

    Tak coś podejrzewałem, tylko Rafał jakoś straszną tajemnicę z tego robił
    i marudził o wygodzie, zamiast prosto z mostu o kosztach powiedzieć ;)

  • 25. Data: 2008-05-23 12:17:31
    Od: " Tomasz" <l...@g...pl>

    Witam,

    Oczywiście,że zawezwanie odbyło się sądownie, tyle że dłużnik na rozprawę
    nie przybył.

    Dziękuję za zainteresowanie moją sprawą.

    pozdrawiam
    Tomasz

  • 26. Data: 2008-05-23 21:01:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz pisze:
    > Witam,
    >
    > Oczywiście,że zawezwanie odbyło się sądownie, tyle że dłużnik na rozprawę
    > nie przybył.

    Aaaa, to co innego :) To faktycznie przerwało bieg przedawnienia.

    Jeśli dłużnik jest lokalizowalny i wypłacalny to lepiej się postarać i
    wyciągnąć kasę, a nie sprzedawać dług za ułamek ceny.

    Możesz też zlecić "obsługę" jakiejś kancelarii zajmującej się tymi
    sprawami. Za prowizją, ale przynajmniej nie będziesz musiał się
    papierkami zajmować.