  • 11. Data: 2009-04-03 10:40:08
    Temat: Re: Gwarancja na świetlówki.
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote:

    > W przypadku Tesco i innych marketów cała sprawa ma wielkie szanse
    > powodzenia, natomiast w przypadku bardziej świadomego sprzedawcy lub co
    > gorsza kiedy reklamacje rozpatruje przedstawiciel/dystrybutor/producent
    > taka reklamacja NIGDY nie zostanie uznana i zawsze Ci powiedza, ze sieć
    > miała złe parametry.

    Zgadza się, świadomy sprzedawca, czy to towaru czy usług, zawsze znajdzie
    wymówkę.
    Jako ciekawostkę podam przykład z mojej pracy: serwis drukarek obarczył winą
    słabe uziemienie (PE) za sklejanie kartek przy wciąganiu papieru do
    drukarki...

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2009-04-03 12:37:44
    Temat: Re: Gwarancja na
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Bartek napisał(a) :
    > Jako ciekawostkę podam przykład z mojej pracy: serwis drukarek obarczył winą
    > słabe uziemienie (PE) za sklejanie kartek przy wciąganiu papieru do
    > drukarki...

    Nie odpowiadamy tylko za gradobicie, trzęsienie ziemi i koklusz!

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE