  • 81. Data: 2007-09-05 21:55:38
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: "se" <s...@s...org>

    Trudno powiedzieć. Wiem że są liczne przypadki, że ofiary napadów boją się
    wyjść na ulicę właśnie z powodu nieuzasadnionego lęku przed ponownym napadem
    przez kogokolwiek. To jest podobnie jak unikanie sytuacji która poprzednio
    spowodowała jakiś wypadek i zachowywanie nadmiernej ostrożności przy tym.

    Problem tu na pewno jest w tym że nie ma ogólniedostępnej skutecznej broni
    tylko do obezwładnienia przeciwnika, nawet jeśli to jest tylko na trochę.
    Najczęściej stosuje się gaz pieprzowy, ale nie sądzę żeby on cokolwiek
    działał, jeśli napastnik ma okulary. Ostatnio nawet nie oferują go w
    aerozolu tylko w strudze jak ze strzykawki, bo się za bardzo rozpylał na
    boki. Inne bronie są jeszcze gorsze, drogie, jednostrzałowe i mało
    skuteczne. Na szczęście zwykle mamy do czynienia z pojedynczymi napastnikami
    typu huligan i taka broń wystarcza. Trzeba unikać niebezpiecznych miejsc i
    skorzystać z psychoterapii. Niestety ale dostanie legalnie broni palnej może
    być bardzo trudne. W sumie gdyby dostęp do niej był łatwy, to dużo więcej
    byłoby nadużyć niż skutecznych obron. Można spróbować załatwić pozwolenie na
    pistolet na gaz pieprzowy, taki z prawdziwymi nabojami a nie z pojemniczkiem
    bo te są znacznie gorsze. Gdyby wszyscy ludzie na ulicy mieli choćby
    pojemniki z gazem to nie dochodziłoby do takiej sytuacji, że człowiek jest
    napadany w dzień, naokoło mnóstwo gapiów i nikt nie pomaga bo się boją.

  • 82. Data: 2007-09-05 21:59:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jeśli dziewczyna nie ma 18-tu lat, to musicie się tam udać z jednym z
    rodziców.

  • 83. Data: 2007-09-05 22:20:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    > Niestety młoda nie sciemnia, bylismy z tym juz u jednego psychologa,
    > ale on stwierdził ze nie zabiera się za to bo nie poradzi sobie z tym,
    > i dal nam numer do swojej przyjaciółki, która jest specem w tej
    > dziedzinie. 10.09 jestesmy umówieni.

    Oby pomogła.

    > Jutro idziemy do ginekologa, młoda ma zamiar pierwszy raz powiedziec
    > co sie stało, boi się, że moze byc bezplodna.. bo to był dośc
    > "brutalny" gwałt. Przez ponad rok po tym nie miala okresu.

    Przykre

    > Sprawiedliwosc w koncu go dosięgnie.

    Zemstę zostawcie Bogu. Zeznanie przeciwko zeznaniu. Po czterech latach. W
    mojej ocenie w praktyce nierealne jest skazanie sprawcy, a straty moralne i
    psychiczne dziewczyny mogą być niepowetowane.

  • 84. Data: 2007-09-05 22:29:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    se wrote:

> [...]
    > trochę. Najczęściej stosuje się gaz pieprzowy, ale nie sądzę żeby on
    > cokolwiek działał, jeśli napastnik ma okulary. Ostatnio nawet nie

    On działa nie tylko na oczy, ale ogólnie na śluzówki (układ oddechowy)
    oraz delikatniejsze elementy naskórka (spróbuj stosować gaz pieprzowy
    zamiast dezodorantu ;) )

    Poza tym okulary - o ile nie są to szczelne gogle ochronne - też w 100%
    nie zabezpieczą. Podczas wiatru okularnikom też czasem coś do oka
    wpadnie - rzadziej niż bez pingli, ale zawsze.

    [ciach]

    > unikać niebezpiecznych miejsc i skorzystać z psychoterapii. Niestety ale
    > dostanie legalnie broni palnej może być bardzo trudne. W sumie gdyby

    Jest trywialne :)

    > dostęp do niej był łatwy, to dużo więcej byłoby nadużyć niż skutecznych
    > obron. Można spróbować załatwić pozwolenie na pistolet na gaz pieprzowy,
    > taki z prawdziwymi nabojami a nie z pojemniczkiem bo te są znacznie

    Meh - na te są praktycznie takie same restrykcje, jak na broń ostrą. A
    na krótki bardzo dystans broń gazowa jest potencjalnie równie groźna,
    jak palna, a za to znacznie mniej skuteczna (owszem, lekki paradoks, ale
    tak jest...)

    > gorsze. Gdyby wszyscy ludzie na ulicy mieli choćby pojemniki z gazem to
    > nie dochodziłoby do takiej sytuacji, że człowiek jest napadany w dzień,
    > naokoło mnóstwo gapiów i nikt nie pomaga bo się boją.

    Nikt nie pomaga, bo ludzie mają wszystko w d*.*ie. Znieczulica panuje
    totalna. Dopóki sam 'znieczullony' nie zostanie napadnięty - dopiero
    wtedy się zaczyna drzeć, że mu się krzywda dzieje i nikt nic nie robi.

  • 85. Data: 2007-09-05 22:33:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n...@o...pl wrote:

    > Jutro idziemy do ginekologa, młoda ma zamiar pierwszy raz powiedziec
    > co sie stało, boi się, że moze byc bezplodna.. bo to był dośc

    Rany... Biologię wycofali z programu nauczania? W żaden sposób gwałt nie
    może doprowadzić do bezpłodności - chyba że mało rozgarnięta zgwałcona
    zamiast domagać się posintoru poczeka na ciążę, a potem zacznie
    eksperymentować z szydełkami czy innymi wynalazkami.

    > "brutalny" gwałt. Przez ponad rok po tym nie miala okresu.

    Dość normalne po takim stresie.

    > Sprawiedliwosc w koncu go dosięgnie.

    Na 18 kołach? ;-/ Bez urazy, ale lepiej sam też udaj się do psychologa.

    Ja wiem, że to gryzie, jak jakaś szuja pozostaje bezkarna, ale lepiej
    żeby on pozostał bezkarny, niż żeby porządny człowiek zabił takie
    ścierwo, a poszedł siedzieć jak za człowieka.

  • 86. Data: 2007-09-05 23:03:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:1fn3r4-6qr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > zamiast domagać się posintoru poczeka na ciążę, a potem zacznie
    > eksperymentować z szydełkami czy innymi wynalazkami.

    Może. Niestety. Przy czym za mało prawdopodobne uważam, by dziewczyna bez
    pomocy lekarza przeżyła zgwałcenie tak brutalne, by zagrażało jej płodności
    jako takiej od strony biologicznej. Tak silne uszkodzenie narządów raczej
    na pewno wiązało by się z krwotokiem.

    Natomiast bezpłodność może być wtórnym wynikiem niemożności odbycia
    normalnego stosunku. Po głębsze dane odsyłam do podręcznika medycyny
    sądowej, bo to chyba niekoniecznie właściwa grupa do takich rozważań.

  • 87. Data: 2007-09-05 23:05:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Znalazłem w sieci: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pochwica

  • 88. Data: 2007-09-06 04:14:22
    Temat: Re: [OT]Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 20:37:14 +0000, mvoicem zeznał(a):

    > A gdzie jest takie prawo że wskórasz nawet jak nie udowodnisz?

    w wizjach pewnego premiera i pewnego ministra

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 89. Data: 2007-09-06 07:41:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Wójcik napisał(a):

    > kastracja?

    mowiszz... a jak Ciebie ktos o gwalt oskarzy a po kastracji okaze sie ze
    mozesz dowiesc swej niewinnosci moralny ignorancie to co wtedy?

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 90. Data: 2007-09-06 07:46:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Zdecydowanie odradzam podejmowanie w chwili obecnej jakichkolwiek
    > kroków. Z uwagi na upływ czasu prawdopodobieństwo skazania sprawcy jest
    > znikome. Nie bardzo jest nawet w jaki sposób uprawdopodobnić, że to
    > zdarzenie w ogóle miało miejsce. Nie mamy nic poza zeznaniami
    > dziewczyny,

    czyli poza tak zwanym miazdzacym dowodem :)