  • 11. Data: 2004-12-06 10:40:14
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:cp1b8b$n3h$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak wiadomo troll funkcjonuje dopóki ktoś mu okazuje zainteresowanie ...
    > no ewentualnie zaczyna pisać sam do siebie ;)

    Pan mnie obraża kolejny raz.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 12. Data: 2004-12-06 10:51:40
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Nikodem Nijaki pisze:

    > a co to daje w KNode?

    Sory...

    Mialo byc

    ^ctrl+~Shift+ + d

    zaznacz watek jako przeczytany...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-12-06 12:55:00
    Od: "Tomasz K." <m...@m...pbz-ROT13->

    On Mon, 6 Dec 2004 11:26:50 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    [ciach]

    > Ma pan prawo do tego.[...]
    [beł-kot]

    Czy masz pojęcie jak działa KF?

    --
    NOT my e-mail: s...@s...bouncer.cx
    Those who can, do; those who can't, simulate.

  • 14. Data: 2004-12-06 13:24:06
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Tomasz K." <m...@m...pbz-ROT13->
    > On Mon, 6 Dec 2004 11:26:50 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > [ciach]

    > [beł-kot]
    > Czy masz pojęcie jak działa KF?
    > [Tomasz K.]

    KF działa tak
    Jakieś "ludzkie g*wno" ogłasza na grupie że wrzuciło CZŁOWIEKA
    do swojego KijFila. Jest to sygnał dla innych "ludzkich g*wien"
    że "g*wno" chce się popisać własną głupotą i ignorancją.
    KF przydaje się do demaskowania "ludzkich g*wien"
    Edward Robak

  • 15. Data: 2004-12-06 13:32:48
    Od: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > że "g*wno" chce się popisać własną głupotą i ignorancją.
    > KF przydaje się do demaskowania "ludzkich g*wien"

    KF sluzy do selekcji grupy osob od ktorych posty otrzymujesz. Jezeli
    podchodzisz do tego inaczej, to tylko i wylacznie twoj problem. I skoncz juz
    z tymi bzdurami i sprobuj napisac cos zgodnego z tematyka grupy.

    Maciek Grochowski

  • 16. Data: 2004-12-06 13:35:57
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Maciek Grochowski pisze:

> [...]
    > podchodzisz do tego inaczej, to tylko i wylacznie twoj problem. I skoncz
    > juz z tymi bzdurami i sprobuj napisac cos zgodnego z tematyka grupy.

    Wychodzisz z blednego zalozenia,
    ze osoba podpisujaca listy KsRobak
    "podchodzi" do czegos i stad bledny wniosek, ze "podchodzi inaczej"
    KsRobak ma po prostu taka ceche charakteru, ze uwielbia
    generowac DUZY ruch w sieci i naprawde niewazne jakim sposobem to uzyska.

    Jesli sie o tym nie pisze, inni biora go powaznie i zaraz jest 100 listow
    w 1 dzien..

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-12-06 13:45:03
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>
> [...]

    > podchodzisz do tego inaczej, to tylko i wylacznie twoj problem. I
    > skoncz juz z tymi bzdurami i sprobuj napisac cos zgodnego z

    Do selekcji to służą selekcjonerzy. Robole do roboty a Żydzi do gazu.
    Jeśli selekcjoner nie chce kogoś czytać - to nie czyta.
    Gdy ogłasza ten fakt na grupie to staje się manipulatorem
    sugerującym grupie (wpływ na podświadomość), że danej osoby
    nie warto czytać bowiem zdaniem "ludzkiego g*wna" powinien
    być zabity (KILL).
    Edward Robak

  • 18. Data: 2004-12-06 13:48:25
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl>

> [...]
    > to uzyska.
    >
    > Jesli sie o tym nie pisze, inni biora go powaznie i zaraz jest 100 listow

    A jak inni biorą "bosza"?
    chech,, mój bosz'e...
    Edward Robak

  • 19. Data: 2004-12-06 14:53:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cp1n20$m8o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    juz
    > z tymi bzdurami i sprobuj napisac cos zgodnego z tematyka grupy.

    Na przyklad o bledach literowych w pisowni? Albo o mnie?
    Jest Pan tym Profesorem filologii, czy nie?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 20. Data: 2004-12-06 14:55:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Gdy ogłasza ten fakt na grupie to staje się manipulatorem
    > sugerującym grupie (wpływ na podświadomość), że danej osoby
    > nie warto czytać bowiem zdaniem "ludzkiego g*wna" powinien
    > być zabity (KILL).

    Zdecydowanie masz nasrane we łbie.Wydrukuj swoje posty, weź wydruki pod
    pachę i wal do psychiatry.

    Leszek