  • 11. Data: 2011-01-29 00:18:07
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał:

    > mialem zdarzenie drogowe w ktorym
    > Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
    > podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

    Na czym polegało to wymuszenie pierwszeństwa (w cywilu ;-)?
    Wyjechał na pas, którym wyprzedzałeś i zajechał Ci drogę?

    Krystian

  • 12. Data: 2011-01-29 08:44:46
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

    a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
    podczas wyprzedzania

    Czyli on przez "nieuwagę "leciutko" zajechał ci drogę (leciutko, bo jednak
    dałeś radę go wyprzedzić), a ty celowo "leciutko", po wyprzedzeniu
    zahamowałeś. Burak z ciebie niezły.

  • 13. Data: 2011-01-29 08:46:20
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    >pies wyjechal

    Aaa, to mów od razu, że twój tatuś czymś jeździ.

  • 14. Data: 2011-01-29 09:31:59
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-01-28 22:52, Kris pisze:

    > co byscie zrobili ?

    Za zahamowanie po wyprzedzaniu?
    Spuścili Ci niezły wpierdol.

    Co winien uczynić ów glina.

    R.

  • 15. Data: 2011-01-29 09:48:38
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Szkoda że nie obił ci mordy a telefonu nie wypierdolił do rynsztoka.
    Nauczył byś się może jeździć samochodem.

  • 16. Data: 2011-01-29 11:49:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mialem zdarzenie drogowe w ktorym
    > Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
    > podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

    Ponieważ Twój post wzbudził lekką sensację, to miałbym prośbę: mógłbyś to
    zdarzenie opisać od początku do końca? Kto komu i co zajechał? A co do
    zachowania policjanta, to w tym całym zajściu popełnił w mojej ocenie jeden
    błąd. Albo było nie wyciągać legitymacji, albo wykonać czynności służbowe
    do końca, czyli wezwać patrol na miejsce i sąd by Was pogodził, gdybyś nie
    przyjął mandatu. Z tym, że podejrzewam, ze najpierw tym zahamowaniem go
    wk... strasznie, a potem ochłonął i nie chciał z błachego zdarzenia robić
    dymu. Ale opisz to dokładnie, to się dyskusja bardziej merytoryczna zrobi.

  • 17. Data: 2011-01-29 12:13:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011 22:52:56 +0100, Kris wrote:
    >a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec
    >a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
    >podczas wyprzedzania

    Nie rozumiem, to kto byl pierwszy ?

    Na drugi raz nie hamuj "odwetowo", a jak chcesz buca ukarac to wal w
    niego.

    J.

  • 18. Data: 2011-01-29 12:20:02
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    com...

    jak chcesz buca ukarac to wal w
    niego.

    No, ale jak w samego siebie? No co druh ;)

  • 19. Data: 2011-01-29 12:37:47
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-29 13:20, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    com...

    > jak chcesz buca ukarac to wal w
    > niego.
    >

    > No, ale jak w samego siebie? No co druh ;)

    Jak przywali, to będzie wina tego co przywalił.
    Chyba, że "no i co tatuś? Przypier..ił jak cofał?"

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-01-29 13:07:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 13:20:02 +0100, Nostradamus wrote:
    >Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    >jak chcesz buca ukarac to wal w niego.
    >
    >No, ale jak w samego siebie? No co druh ;)

    Tym bardziej, buc zostanie ukarany i na drugi raz bedzie mniej
    bucowaty :-)

    J.