  • 11. Data: 2005-02-20 20:28:11
    Temat: Re: Grozby nieuczciwego sprzedawcy z allegro
    Od: "Najwert S." <n...@o...pl>

    > W pazdzierniku zakupilem na allegro discmana.
    /.../ ciach

    pokaż nam swój feedback, a dowiemy się kim jesteś.
    :)

    dopiero poźniej podaj nam nazwe Twojego kontrahenta, jego feedback też zobaczymy
    Najwert S.

  • 12. Data: 2005-02-20 21:39:03
    Od: "xcr" <i...@o...pl>

    > pokaż nam swój feedback

    Obawiam sie, ze jestem tu niedosc dlugo. Mozesz mi to wyjasnic?

  • 13. Data: 2005-02-21 02:57:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 20 Feb 2005 22:39:03 +0100,
    xcr <i...@o...pl> screamed:

    > Obawiam sie, ze jestem tu niedosc dlugo. Mozesz mi to wyjasnic?

    Chodziło mu o login, celem zobaczenia listy komentarzy.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 03:57:29 user up 10529 days, 15:52, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Dead Atheist: All dressed up and nowhere to go!

  • 14. Data: 2005-02-21 03:12:37
    Od: "Najwert S." <n...@o...pl>

    > Obawiam sie, ze jestem tu niedosc dlugo. Mozesz mi to wyjasnic?

    widać na allegro też chyba krótko.
    oto pierwszy z brzegu feedback dla użytkownika "dupa"
    http://www.allegro.pl/show_user.php?search=dupa

    pokażesz nam swój?
    czy nadal (udajesz, że) nie wiesz o co chodzi?

    Najwert S.

  • 15. Data: 2005-02-21 06:44:46
    Od: "xcr" <i...@o...pl>

    > widać na allegro też chyba krótko.

    Ponad 4 lata. Feedback ma rozne znaczenia, tym bardziej, ze pytales o "moj
    feedback".

    ja: http://allegro.pl/show_user.php?search=Conradman
    on: http://allegro.pl/show_user.php?search=sowexm1