  • 1. Data: 2005-02-19 18:42:47
    Temat: Zasilek a ubezpieczenie
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Znajoma jest zarejestrowana jako bezrobotna, bez prawa do zasilku.
    Niemniej otrzymuje jakies bonusy typu zasilek rodzinny,
    bezplatne kolonie dla dziecka itp.

    Ma ochote sie ubezpieczyc na zycie w jakims tam FinLife czy cus
    (jakas takas nowa firma ubezpieczeniowa).

    Pytanie jest takie: jezeli urzad pracy wywacha jakos, ze ona sie
    ubezpieczyla, to moze jej robic z tego powodu jakies wstrety ?
    Np. odebrac kolonie dla dziecka, odebrac zasilek rodzinny ?
    Czy ogolnie urzad pracy moze jakos patrzec krzywo na to,
    ze ona sie ubezpieczyla na zycie ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2005-02-19 19:46:13
    Temat: Re: Zasilek a ubezpieczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pluton_" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Np. odebrac kolonie dla dziecka, odebrac zasilek rodzinny ?
    > Czy ogolnie urzad pracy moze jakos patrzec krzywo na to,

    Moim zdaniem jedno drugim ma niewiele wspólnego i urzędu to raczej nie
    powinno interesować. To już prędzej Urząd Skarbowy się zainteresuje
    pochodzeniem środków na składki, choć podejrzewam, że raczej nikt się tym
    nie zainteresuje.

  • 3. Data: 2005-02-21 17:11:39
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > powinno interesować. To już prędzej Urząd Skarbowy się zainteresuje
    > pochodzeniem środków na składki, choć podejrzewam, że raczej nikt się tym

    Dzieki. Mnie sie tez tak zdawalo, ale wolalem sie upewnic.

    pozdrawiam
    pluton