  • 11. Data: 2002-05-09 09:31:57
    Temat: Re: Grill w ogrodku
    Od: Bastek <n...@n...no>

    "izix123" <i...@p...onet.pl> wrote in
    news:abbgl3$evb$1@news.tpi.pl:

    > Ciekawe jabyś się czuł jeśli sąsiad Tobie zasmradzałby mieszkanie.
    > Pozdrawiam i życzę wiecej zrozumienia dla innych.
    > Olo
    Czy to jest grupa pl.soc.prawo, czy pl.rec.wlasne.odczucia? Pytalem o
    przepisy prawne a dostalem odpowiedzi w stylu tej wlasnie cytowanej.

    --
    sebastian. poznan.
    gg# 1921685

  • 12. Data: 2002-05-09 10:38:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 May 2002, Indalo wrote:

    >+ > Z zakazem immisji.
    >+
    >+ chyba imisji.... immisja [...]

    Jak coś jest wyrzucane - to chyba emisja... :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-05-10 17:53:39
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Bastek" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    Gdzie jest granica
    > wolnosci osobostej i zaczyna sie wspolnota?

    Granicą wolnosci człowieka jest wolność drugiego człowieka.Dlaczego
    chcesz ograniczac moja wolność zmuszając mnie do wąchania smrodu
    Twojej rozpałki do grilla i słuchania Twojej beznadziejnej muzyki? Bo
    moja muzyka jest OK ;)))

    Leszek

  • 14. Data: 2002-05-12 13:33:39
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    > Jestes z siebie zadowolona?

    A ja, na ten przykład, lubię sobie w kuchni walić 10-kilowym młotem w
    dni powszednie w południową ścianę od 9 do 12, a w północną od 12 do 15
    z częstotliwością 30 uderzeń na minutę. Ale, niestety, mam upierdliwego
    sąsiada, który pracuje na nocną zmianę, a w dzień śpi, leń cholerny, i
    mu się to nie podoba, więc mnie obraża przy każdym spotkaniu, a używa
    przy tym strasznie brzydkich wyrazów, cham jeden. W związku z tym
    napiszcie, drodzy grupowicze czy ten cham ma chociaż odrobinę racji i
    czy mogę go za te brzydkie słowa pod moim adresem podać do sądu i ile
    bym mógł na tym zarobić.

    Pozdr
    MR

    P.S. W dni świąteczne odpoczywam.