  • 1. Data: 2002-06-01 21:25:38
    Temat: Re: Golebie
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    (Piotr A.)" <a...@p...fm> napisał:

    > Sąsiad ma gołębie, które mnie denerwują - niszczą dach i
    > parapety,
    > załatwione w locie potrzeby spadają na niewinnych ludzi.

    > w archiwum znalazłem, ze to naruszenie 144 kc - czy cos jeszcze?
    > a może są jakieś firmy, które usuwają gołębie ?

    Przyłaczam sie do pytania, bo tez mam gołebiarza dwa domy dalej i
    permanentnie zasrane parapety, szyby, samochód i wejscie do domu bo
    sobie siadaja france u mnie na daszku i w najlepsze sie
    zalatwiaja....

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-06-02 22:32:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Aaapsik \(Piotr A.\) wrote:

> [...]
    >
    > w archiwum znalazłem, ze to naruszenie 144 kc - czy cos jeszcze?
    >
    > a może są jakieś firmy, które usuwają gołębie ?

    cienko niestety was widze.
    U mojej babci ktos chodowal w domu (mieszkanie w bloku) przepiorki czy cos.
    Jezeli ktos byl kiedys na wsi w kurniku to wie co to za zapach.
    Walki byly ale niestety sie okazalo ze nic sie nie da zrobic, nawet sanepid
    nie moze w zasadzie wkroczyc do domu.

    Usunac na sile mozna by jak by bylo zagrozenie pozarowe.

    Naszczescie sasiad ustapil i wyprowadzil przepiorki.

    Na pocieszenie wam powiem ze niektorzy znosza do domu smiecie ze smietnika
    i to sobie wszystko ladnie gnije i nawet czasami metan sie wydziele i
    wybucha. :-)

  • 4. Data: 2002-06-03 06:54:44
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    > a może są jakieś firmy, które usuwają gołębie ?
    >

    > Piotr A.

    Najlepsza firma to: Jastrząb gołębiarz. Super. Właściciel gołębi sam będzie
    Cię prosił o łaskę.

    SOTB

  • 5. Data: 2002-06-04 06:14:47
    Od: "Aaapsik \(Piotr A.\)" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Sotb" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepsza firma to: Jastrząb gołębiarz. Super. Właściciel gołębi sam
    będzie
    > Cię prosił o łaskę.
    a nie wiesz gdzie znajde milego sokolnika na pomorzu?

    Piotr A.