  • 1. Data: 2002-06-01 16:41:40
    Temat: umowa zlecenie i konsekwencje?
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <d...@p...pl>

    Witam

    Na poczatku 2000 roku podpisalem umowe zlecenie na wykonanie pewnego
    programu. Program mial byc gotowy
    w czerwcu tego samego roku. Niestety z roznych przyczyn program nie jest
    gotowy do dnia dzisiejszego. W umowie
    jest zapis, ze zleceniodawca dostarczy
    1) specyfikacje (do dzisiaj jej na oczy nie widzialem)
    2) potrzebne materialy do wykonania programu (tez wszystkich nie otrzymalem)

    Moje pytanie brzmi - co mi grozi za zerwanie tej umowy. Czy zleceniodawca
    mimo tego ze nie dostarczyl ani
    specyfikacji ani potrzebnych materialow do wykonania - moze dochodzic swoich
    praw?
    Jak dlugo moze mnie taki zleceniodawca scigac prawnie?

    A dlaczego pytam - bo nie chce miec z ta firma i tym czlowiekiem juz nic
    wspolnego.
    Czlowiek ten co pewien czas zmienia zdanie i sa dokonywane zmiany w
    programie
    (a mialo to byc wszystko ustalone w specyfikacji) co nie pozwala na
    ukonczenie tego programu
    a mam po prostu inne zajecia i nie mam czasu na ciagle poprawiania tych
    samych rzeczy.
    A sama sprawa sie ciagnie juz od 2 lat!!

    Daniel/Dan/Śniegoń