    From: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Głupota...
    Date: Mon, 19 Jan 2004 19:08:54 +0100
    Sender: l...@o...pl@80.51.198.189

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:bug4kq$1gd$1@news.onet.pl...

    > Wybacz NOMAD, ale Rafal 'Raf256' Maj ma IMHO rację...
    > Zgadzam się z nim, bo jesteś ciut "upierdliwy"...
    > Tylko ja wyrażając swoją opinię zrobiłbym to bardziej kulturalnie...
    > Dla mnie EOT.

    Pozwol ze ci odpowiem a pozniej EOT.

    Zanim mnie ocenisz poczytaj jego posty. Zobacz czego dotycza. A pozniej ocen
    kto jest "upierdliwy". Nie mialem i nie mam zamiaru z nim dyskutowac i
    robic tego nie bede. Nawet nie wiem co on teraz pisze bo traktuje jego posty
    jako spam. Przynajmniej do czasu kiedy nie ochlonie.

    Skoro inni grupowicze podjeli temat to czemu nie mam z nimi porozmawiac?
    Jesli sie komus dyskusja nie podoba to zwyczajnie jej nie podejmuje. A nie
    wyzywa od idiotow i na koniec pisze ze jestem upierdliwy.

    I tego posta nie ocen jako "upierdliwego" bo zwyczajnie chcialem
    odpowiedziec.

    EOT

    NoMAD