  • 1. Data: 2006-10-15 19:26:35
    Temat: Giertych i zyczenia za 40 tys zl.
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy da sie to pod cos podciagnac:
    82.html?skad=rss

    ?

    P.

  • 2. Data: 2006-10-15 19:41:43
    Temat: Re: Giertych i zyczenia za 40 tys zl.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Troll Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:egu21b$alf$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy da sie to pod cos podciagnac:
    82.html?skad=rss

    To można rozważać tylko i wyłącznie w kategoriach głupoty i tyle. Głosy, by to
    przekazać na pobory są co najmniej kretyńskie. Skoro mamy 600.000 nauczycieli
    (bo tyle listów wydrukowano), to na każdego przypadło by po cirkla 6 groszy.
    Swoją drogą, to nie sądziłem, że mamy aż tylu nauczycieli.

  • 3. Data: 2006-10-15 21:30:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Troll Przemek R." napisał

    > Czy da sie to pod cos podciagnac:

    Pod "tanie państwo".
    Gdybyś wiedział ile państwowe instytucje wydają na znaczki pocztowe,
    papier toaletowy i ciasteczka do kawy to ta drobna kwota wcale by cię nie
    szokowała. O poważniejszych wydatkach tych urzędów nawet nie wspominam.

  • 4. Data: 2006-10-16 02:48:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll Przemek R. wrote:
    > Czy da sie to pod cos podciagnac:
    82.html?skad=rss

    Złośliwe niepokojenie ohydną mordą? ;->

  • 5. Data: 2006-10-16 07:59:46
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-10-15 21:26 +0200, Użytkownik Troll Przemek R. napisał :
    > Czy da sie to pod cos podciagnac:
    82.html?skad=rss

    O Slodki Jezu! Na szczescie ja na razie nie dostalam... uff....

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/