  • 11. Data: 2005-10-03 15:09:05
    Temat: Re: Gazety, magazyny..mozna tak?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Ktoś" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dhrfnc$730$1@news.onet.pl...

    > No dokladnie -sugerowana.
    > Czy ktos kompetentny sie wypowie?:|

    Sugerowana, jak napisalem nie mozna sprzedawac po cenie wyzszej, jest to
    niezgodne z prawem.
    Nie chce mi sie szukac jaka ustawa to reguluje, ale na pewno jest jak pisze.

    Po cenie nizszej, owszem mozna, ale nie wiem jakie ma to zastosowanie do
    gazet.

    Jacek

  • 12. Data: 2005-10-03 15:10:06
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerowana ale nie ustalona ani nie nakazana

    Tak, dlatego mozesz sprzedawac po cenie nizszej niz sugerowana.
    Zabronione jest zaklejanie ceny na opakowaniu, lub sprzedawanie tego towaru
    po cenie wyzszej niz widnieje na opakowaniu.

    Ta cena ktora sie tam znajduje, jest cena maksymalna jaka sprzedawca moze
    zadac za ten towar

    Jacek

  • 13. Data: 2005-10-03 15:14:41
    Od: Ktoś <z...@o...pl>

    castrol napisał(a):
> [...]
    > po cenie wyzszej niz widnieje na opakowaniu.
    >
    > Ta cena ktora sie tam znajduje, jest cena maksymalna jaka sprzedawca moze

    Nie no - niemożliwe, 1/2 stacji benzynowych by sie znalazła w sadach i
    3/4 sklepików w miejscowościach turystycznych.

  • 14. Data: 2005-10-03 15:20:51
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    castrol napisał(a):
    > Sugerowana, jak napisalem nie mozna sprzedawac po cenie wyzszej, jest to
    > niezgodne z prawem.
    > Nie chce mi sie szukac jaka ustawa to reguluje, ale na pewno jest jak pisze.

    to może poszukaj, bo obawiam się, że nie ma...
    ale dam się przekonać :)

    KG

  • 15. Data: 2005-10-03 15:33:36
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli cena na opakowaniu jest napisana to jest to sugerowana cena
    detaliczna
    > i sprzedawca nie ma prawa sprzedawac po cenie wyzszej

    Obawiam sie, że nie rozumiesz słowa "sugerowany".
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59511

    vertret

  • 16. Data: 2005-10-03 17:27:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Nie chce mi sie szukac jaka ustawa to reguluje, ale na pewno jest

    Przeceniasz naszego Ustawodawcę. Są jeszcze dziedziny nieuregulowane
    ustawowo. Co prawda obszar ten stale się kurczy, ale jeszcze istnieje.

  • 17. Data: 2005-10-03 19:42:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    vertret napisał(a):
    > Tradycyjnie zapytam o "paragraf" na to.

    Każdy wydawca zastrzega sobie prawo do pociągnięcia do odpowiedzialności
    za taką sprzedaż. O paragrafy ich pytaj. Ale widocznie jakieś są, skoro
    taka wzmianka jest w stopce praktycznie każdej gazety.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2005-10-03 19:46:54
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Ktoś napisał(a):

    > No dokladnie -sugerowana.
    > Czy ktos kompetentny sie wypowie?:|
    No wlasnie, SUGEROWANA...
    tak jak papierosy, piwo itp.

    A tak P.S.
    kupileliscie kiedys w.w. atrykuly w klubie za "sugerowana cene
    detaliczna" ;) ? bo ja niestety nie...

    Pozdrawiam
    K.

  • 19. Data: 2005-10-03 20:07:11
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Ktoś napisał(a):

    > Nie no - niemożliwe, 1/2 stacji benzynowych by sie znalazła w sadach i
    > 3/4 sklepików w miejscowościach turystycznych.

    To ze stacja sobie wywiesi inna cene niz cena na produkcie umieszczona
    przez producenta nic nie znaczy.

    Dziwne ze mi zawsze udaje sie kupic produkt po cenie jaka jest na
    produkcie (o ile taka jest)

    Jacek

  • 20. Data: 2005-10-03 20:09:39
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Każdy wydawca zastrzega sobie prawo do pociągnięcia do odpowiedzialności
    > za taką sprzedaż.

    Jak sie ktos z takim wydawca tak umówił to może i pociagać. Ja sie z nim nie
    umawialem, wiec co mnie obchodzi co sobie wydrukował na gazecie. Jak znajde
    chetnego to i za milion sprzedam.

    vertret