  • 11. Data: 2002-01-22 10:16:10
    Temat: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.

    No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade oparles sie o gwarancje czy
    rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
    gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja daje .. tak mi sie
    zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))

    I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    bezpowrotnie takie sa zasady wiec nim sie idzie z reklamacja to trza sobie
    zdawac sprawe z czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
    ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
    na to :))

    Pozdrawiam
    AJA

    P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
    :((

  • 12. Data: 2002-01-23 08:26:55
    Od: t...@w...pdi.net

    Marek Drewniak <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote:

> [...]
    > ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym

    Przepisy sa takie, ze z uprawnien z tytulu Gwarancji i Rekojmii mozna
    korzystac zamiennie i nic nie przepada. Takie przynajmniej informacje
    dostalem z Federacji Konsumentow.

    > Pozdrawiam
    > AJA

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 13. Data: 2002-01-24 10:19:04
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Przepisy sa takie, ze z uprawnien z tytulu Gwarancji i Rekojmii mozna
    > korzystac zamiennie i nic nie przepada. Takie przynajmniej informacje
    > dostalem z Federacji Konsumentow.

    No popatrz a z tego co ja na zajeciach z prawa gospodarczego sie
    dowiedzialem to masz mozliwosc do skorzystania z dwoch .. ale jak juz jedna
    z nich wybiezesz i w oparciu o nia zareklamujesz to druga przepada ... Nie
    przypuszczam by wykladowca mial jakis udzial a tym ze klamal .. ?

    AJA

  • 14. Data: 2002-01-24 15:31:10
    Od: t...@w...pdi.net

> [...]

    > z nich wybiezesz i w oparciu o nia zareklamujesz to druga przepada ... Nie
    > przypuszczam by wykladowca mial jakis udzial a tym ze klamal .. ?

    http://arch4.rp.pl/a/rz/1998/09/19980915/19980915012
    8.html

    Juz by musial z prof. Letowska dyskutowac, ja sie nie podejmuje - moze o
    tyle, ze swiadczenia z tytulu rekojmii i gwarancji sa odrebne :-)

    > AJA

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 15. Data: 2002-01-24 22:00:13
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie

    no, nie do konca sie traci tylko co tej akurat wady rzeczy ktora spodowala
    kazdorazowa realizacje z tytulu uprawnien rekojmi/gwarancji
    Wiec jak karta znowu siadze znowu mozesz wybierac czy rekojmia czy gwarancja
    (tzn. nie mozesz :), bo podobno termin rekojmi ci uplynal)

    pozdrawiam
    mateusz droba