eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo!! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !! › Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Date: 24 Jan 2002 23:00:13 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 67
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1011909613 17494 192.168.240.245 (24 Jan 2002 22:00:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Jan 2002 22:00:13 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.97.22.185, 213.180.130.21
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81837
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.
    >
    > No mysle ze najwazniejsze czy zglaszajac wade  oparles sie o gwarancje czy
    > rekojmie .. jesli o rekojmie to sprawa jasna rok ni minall jeszcze jesli o
    > gwarancje no to juz masz takie prawa jaie gwarancja  daje .. tak mi sie
    > zdaje .. tak nam na zajeciach mowili :))
    >
    > I co jeszcze wazne jesli bys zadal naprawy z tytulu rekojmi to tracisz
    > gwarancje bezpowrotnie a jesli z tytulu gwarancji to tracisz rekojmie
    > bezpowrotnie

    no, nie do konca sie traci tylko co tej akurat wady rzeczy ktora spodowala
    kazdorazowa realizacje z tytulu uprawnien rekojmi/gwarancji
    Wiec jak karta znowu siadze znowu mozesz wybierac czy rekojmia czy gwarancja
    (tzn. nie mozesz :), bo podobno termin rekojmi ci uplynal)

    pozdrawiam
    mateusz droba

    takie sa zasady wiec nim sie idzie z  reklamacja to trza sobie
    > zdawac sprawe z  czego chce skozystac .. bo pozniej mi to drugie przepada
    > ... no chyba ze servis to losie i nie znaja przepisow .. ale nie liczylbym
    > na to :))
    >
    > Pozdrawiam
    > AJA
    >
    > P.S. Przepraszam za bledy .. nei mam pod reka slownika ortograficznego ..
    > :((
    >
    >
    > > Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
    > > windows nie chciala sie
    > > na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
    > > jakimis bardzo dzuiwnymi
    > > zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
    > > Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2
    > lata
    > > gwarancji, wiec mi ja
    > > przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
    > > jest, ale oni wyslali ja w swiat
    > > 2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
    > > stycznia).
    > > Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
    > > serwis ma czas 14 dni roboczych
    > > od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
    > > Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub
    > nowej
    > > karty. (napiszcie czy to prawda)
    > > Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
    > > na rachunku, a nie tyle ile
    > > jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
    > > Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej
    > karty???
    > >
    > > Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1