  • 1. Data: 2002-01-20 21:59:00
    Temat: grzywna
    Od: "Bo" <c...@f...internet.pl>

    witam!

    troche przez wlasne zaniedbanie (brak czasu glownie) nie stawilem sie na
    rozprawie dot wypadku samochodowego (jako swiadek) dostalem wlasnie wezwanie
    na trzecia rozprawe i info ze jezeli nie usprawiedliwie swojej poprzedniej
    nieobecnosci dowala mi grzywne!!!!!
    czy ktos wie o jakich kwotach moze byc mowa i co mi tutaj jeszcze moze
    grozic???

    z gory dzieki za pomoc!!!!

    pozdro
    Boch

  • 2. Data: 2002-01-21 07:58:56
    Temat: Re: grzywna
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    ok.500zl

  • 3. Data: 2002-01-21 22:09:25
    Od: "PPP" <h...@w...pl>

    chyba bardziej okolo 150zl:)

  • 4. Data: 2002-01-22 12:15:59
    Od: "Wiktor Górski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Bo" :
> [...]
    > nieobecnosci dowala mi grzywne!!!!!
    > czy ktos wie o jakich kwotach moze byc mowa i co mi tutaj jeszcze moze

    Do najniższego wynagrodzenia czyli do 760 zł, w praktyce najczęściej 300 -
    500 zł.

    Wiktor