    From: "Frog" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: !! GWARANCJA - Asus v6600 - problem !!
    Date: Sun, 20 Jan 2002 22:13:25 +0100

    Hi!
    Kupilem 11 lutego 2000 roku karte graficzna ASUS 6600 Deluxe.
    Tuz przed tymi swietami zaczalem miec z nia problemy, tzn wieszala sie,
    windows nie chciala sie
    na niej zainstalowac, a na innym komputerze wogule wlacza sie od razu z
    jakimis bardzo dzuiwnymi
    zakluceniami (jakies dziwne pkolorowe paski, litery nic nie widac itp)
    Zanioslem ja do serwisu (Krosno - firma BIT, przy ADAXie). Mam na nia 2 lata
    gwarancji, wiec mi ja
    przyjeli (oddalem ja 27 grudnia 2001). Pytalem sie przez ten czas czy juz
    jest, ale oni wyslali ja w swiat
    2 stycznia i tyle ja widzieli. Ostatni raz pytalem sie w Piatek (18
    stycznia).
    Slyszalem, ze jezeli nie podpisywalem specjalnej umowy gwarancyjnej, to
    serwis ma czas 14 dni roboczych
    od zlozenia wadliwego sprzetu, na naprawe lub wymiane.
    Slyszalem rowniez, ze po tych 14 dniach moge zadac zwrotu gotuwki lub nowej
    karty. (napiszcie czy to prawda)
    Jesli byl by brany pod uwage zwrot gotuwki, to chyba taka suma, jaka pisze
    na rachunku, a nie tyle ile
    jest teraz warta ( na rachunku 1322zl!!!).
    Prosze o porade, czy dalej czekac, czy zadac zwrotu kasy, czy nowej karty???

    Napiszcie rowniez odpowiec na f...@o...pl (z gory dziekuje).