  • 11. Data: 2012-08-29 17:12:02
    Temat: Re: GIODO a forum
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > jest jeszcze trzecie pytanie, ale to na koniec ;o)

    A jesteś w stanie zadać JEDNO *zrozumiałe* pytanie ???

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 12. Data: 2012-08-29 19:14:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie mogę, bo nie rozumiem, co w tym co napisałem jest niejasne, mogę to
    przepisać ponownie jeśli trzeba...

  • 13. Data: 2012-08-29 21:21:09
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > nie mogę, bo nie rozumiem, co w tym co napisałem jest niejasne, mogę to
    > przepisać ponownie jeśli trzeba...
    PRzeczytaj ustawę i kolejne pytania zadawaj powołując się na stosowne
    zapisy ustawy. Wtedy może ktoś Ci odpowie. A na razie - "ty już dobrze
    wiesz co".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 14. Data: 2012-08-29 22:37:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Warszawa-PO?

  • 15. Data: 2012-08-30 00:05:04
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > A jesteś w stanie zadać JEDNO *zrozumiałe* pytanie ???

    Nie jest. Przeczytaj jego dzialalnosc na innych grupach. To:

    a) prymitywny troll
    b) czlowiek powaznie chory psychicznie
    c) skonczony idiota
    d) polityk amator

    Nie wiem ktore jest prawdziwe, ale lepiej nie dokarmiac.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2012-08-30 11:22:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jednak Warszawa-PO...

  • 17. Data: 2012-08-31 13:38:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to jak nikt nie wie?

  • 18. Data: 2012-08-31 18:47:50
    Od: "dK" <d...@a...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k1imn9$gq6$1@node2.news.atman.pl...
    > witam! na grupie o php padło takie pytanie:
    > czy zakładając forum internetowe trzeba to rejestrować w GIODO?
    > jak wygląda procedura?
    > a ja dołączę od siebie:
    > gdyby na mojej forum ludność umieszczała nie tylko email i IP, ale imie
    > nazwisko i numer konta bankowego, to co wtedy?
    >
    > jestem lamer w tej kwestii, proszę od początku.

    Może to nakieruje na nastawienie GIODO w kwestii rejestracji
    http://www.giodo.gov.pl/330/id_art/3529/j/pl/

    dK

  • 19. Data: 2012-09-02 10:31:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Podmioty pomyliłeś.
    > Pytaniem jest, czy prowadzący forum te dane ZBIERA!

    Jak może prowadząc forum ich nie zbierać ?

    > Jeśli Ci "ludność" zacznie przychodzić pod dom i wywieszać
    > na (Twoich) drzwiach kartki ze swoimi numerami kont, to też
    > będziesz się zastanawiał czy masz te drzwi w GIODO rejestrować?

    Chyba oczywiste, że tak :-)

    Ale jest np pytanie czy wymagając logowania do swojego forum za pomocą
    OpenID musi rejestrować

    > A ja proszę o ścisłe zadawanie pytań!
    > (pytanie jak najbardziej ściśle dotyczy "podawania przez ludność",
    > a nie zbierania, domagania się itede tych danch przez admina)

    Ścisle jest chyba takie, jak założyć forum umożliwiające podawanie danych i
    nie musieć tego rejestrować.

  • 20. Data: 2012-09-02 10:43:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > ??
    > Po pierwsze, uprzejmie proszę o niewtykanie polityki do
    > czysto prawnego pytania.
    > A po drugie - co mam wyjaśniać?
    > Zadałeś pytanie o przypadek, kiedy "ludnosć" *sama* podaje
    > dane. Sama, mimo, że nikt tego nie żąda.

    No przecież zawsze sama podaje bo oferujący nigdy nie żąda tylko co najwyżej
    nie da dostępu jak nie dostanie.

    > Dajmy na to, Ty w następnym poście podajesz nam imię, nazwisko,
    > adres i numer konta bankowego (IP już mamy :P)
    > I co, mam lecieć do GIODO, bo mam lokalną kopię newsów
    > na Hamsterze? (to taki program, udający newsserwer, więc
    > kopię grup mam u siebie).

    Porównujesz serwer niusów z forum ?

    > No to pytam czy NA PEWNO o TAKI przypadek Ci chodzi.
    >
    > A jeśli NIE o taki, to na czym ma polegać problem - bo
    > z Twojego pytania to nijak nie wynika.

    Wydaje mi się, że chodziło o forum i pytanie jest słuszne w kontekście tego,
    co powyżej napisałem.