  • 31. Data: 2012-09-05 12:08:08
    Temat: Re: GIODO a forum
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 2 Sep 2012 10:31:40 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Jak może prowadząc forum ich nie zbierać ?

    Zwyczajnie moze nie zbierac. Do zarejestrowania wystarcza nick - i
    najczesciej adres email. Wszystko inne to cos co zazycyzl sobie
    administator/autor.

    Nazwisko?
    Numer konta bankowego?
    Do juz sa jak najbardziej dane osobowe.

  • 32. Data: 2012-09-05 12:12:41
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 12:26:37 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > ogólnie chcę zrobić portal na którym jedni podają numer konta, a inni na te
    > konto wpłacają, zyskując coś tam...

    Pytanie co bedziesz z tymi dnaymi robi, czy tylko je gromadzil, czy w
    jakikolwiek sposob przetwarzal, i jak je zabezpieczysz.
    Mozesz sie mocno zdziwic jak ostre sa wymagania co do zabezpieczenia danych
    osobowych, i o ile poki wszystko jest ok to ok, to jak cos wycieknie to
    dostaniesz po dupie tak ze zaboli
    WLazles na dosc grzaski grunt na ktorym widze sie kompletnie nie
    orientujesz. I bardzo latwo mozesz dostac potem mocno po kieszeni.