  • 1. Data: 2012-08-28 17:05:14
    Temat: GIODO a forum
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    witam! na grupie o php padło takie pytanie:
    czy zakładając forum internetowe trzeba to rejestrować w GIODO?
    jak wygląda procedura?
    a ja dołączę od siebie:
    gdyby na mojej forum ludność umieszczała nie tylko email i IP, ale imie
    nazwisko i numer konta bankowego, to co wtedy?

    jestem lamer w tej kwestii, proszę od początku.

  • 2. Data: 2012-08-28 21:27:43
    Temat: Re: GIODO a forum
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Aug 2012, identyfikator: 20040501 wrote:

    > a ja dołączę od siebie:
    > gdyby na mojej forum ludność umieszczała nie tylko email i IP, ale imie
    > nazwisko i numer konta bankowego, to co wtedy?

    Podmioty pomyliłeś.
    Pytaniem jest, czy prowadzący forum te dane ZBIERA!

    Jeśli Ci "ludność" zacznie przychodzić pod dom i wywieszać
    na (Twoich) drzwiach kartki ze swoimi numerami kont, to też
    będziesz się zastanawiał czy masz te drzwi w GIODO rejestrować?

    > jestem lamer w tej kwestii, proszę od początku.

    A ja proszę o ścisłe zadawanie pytań!
    (pytanie jak najbardziej ściśle dotyczy "podawania przez ludność",
    a nie zbierania, domagania się itede tych danch przez admina)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-08-28 21:47:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    gdybym ja Cię jeszcze rozumiał, zakodowałeś jak dla PO, przefiltruj i trochę
    uprość wątki bo wymiękam...

  • 4. Data: 2012-08-28 22:26:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisa?(a):

    > gdybym ja Cię jeszcze rozumiał, zakodowałeś jak dla PO, przefiltruj i trochę
    > uprość wątki bo wymiękam...

    Przeczytaj raz jeszcze, powoli. Powtarzaj do skutku ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2012-08-29 08:23:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale ja nie jestem z PO, nie szukam zwady gdzie nie muszę...

  • 6. Data: 2012-08-29 10:33:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Aug 2012, identyfikator: 20040501 wrote:

    > gdybym ja Cię jeszcze rozumiał, zakodowałeś jak dla PO,

    ??
    Po pierwsze, uprzejmie proszę o niewtykanie polityki do
    czysto prawnego pytania.
    A po drugie - co mam wyjaśniać?
    Zadałeś pytanie o przypadek, kiedy "ludnosć" *sama* podaje
    dane. Sama, mimo, że nikt tego nie żąda.
    Dajmy na to, Ty w następnym poście podajesz nam imię, nazwisko,
    adres i numer konta bankowego (IP już mamy :P)
    I co, mam lecieć do GIODO, bo mam lokalną kopię newsów
    na Hamsterze? (to taki program, udający newsserwer, więc
    kopię grup mam u siebie).

    No to pytam czy NA PEWNO o TAKI przypadek Ci chodzi.

    A jeśli NIE o taki, to na czym ma polegać problem - bo
    z Twojego pytania to nijak nie wynika.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2012-08-29 10:55:54
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No to pytam czy NA PEWNO o TAKI przypadek Ci chodzi.
    >
    > A jeśli NIE o taki, to na czym ma polegać problem - bo
    > z Twojego pytania to nijak nie wynika.

    Poproszę o zaprzestanie dokarmiania.

    ;-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 8. Data: 2012-08-29 12:26:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Poproszę o zaprzestanie dokarmiania.

    to się europejczyku popisałeś, grancik to już spłynął, czy jeszcze
    oczekujesz?

    ogólnie chcę zrobić portal na którym jedni podają numer konta, a inni na te
    konto wpłacają, zyskując coś tam...

  • 9. Data: 2012-08-29 12:44:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a drugie pytanie to pytanie z forum o php, czy tworząc zwykłe forum o
    kwiatkach trzeba to rejestrować w GIODO i jaka jest procedura?

  • 10. Data: 2012-08-29 13:57:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jest jeszcze trzecie pytanie, ale to na koniec ;o)