  • 1. Data: 2002-07-01 14:22:57
    Temat: Fundacje
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    Witam ludkowie :)

    Razem ze znajomymi chcemy zalozyc fundacje. W zasadzie wszystko jest w miare
    jasne, ale chodzi nam po glowie jedna sprawa. Mianowicie czy jest gdzies w
    przepisach ustalona minimalna wysokosc funduszy na "dzien dobry"? Nie
    znalazlem tego w ustawie o fundacjach ani w rozporzadzeniu MF dot. zasad
    rachunkowosci w jednostkach non-profit.
    Dzieki z gory za odpowiedz!

    ingle

  • 2. Data: 2002-07-01 15:12:34
    Temat: Re: Fundacje
    Od: "jpiw" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ingle <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > przepisach ustalona minimalna wysokosc funduszy na "dzien dobry"? Nie
    > znalazlem tego w ustawie o fundacjach ani w rozporzadzeniu MF dot. zasad

    Nie jestem prawnikiem, ale spróbuj się czegoś dowiedzieć w Stowarzyszeniu
    Organizacji Pozarządowych Klon-Jawor W-wa Szpitalna 5 www.klon.org.pl/

    Jacek

  • 3. Data: 2002-07-02 05:53:08
    Od: "..::MISHA::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "jpiw" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miare

    > Nie jestem prawnikiem, ale spróbuj się czegoś dowiedzieć w Stowarzyszeniu

    stowarzyszenie to nie to samo co fundacja

  • 4. Data: 2002-07-02 05:57:19
    Od: "jpiw" <g...@p...onet.pl>

    Stowarzyszeniu

    > stowarzyszenie to nie to samo co fundacja

    Wiem, ale jest to stowarzyszenie zrzeszające wszystkie organizacje
    pozarządowe non-profit, a więc i również fundacje.
    pozdr.
    Jacek

  • 5. Data: 2002-07-02 16:41:39
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    > Nie jestem prawnikiem, ale spróbuj się czegoś dowiedzieć w Stowarzyszeniu
    > Organizacji Pozarządowych Klon-Jawor W-wa Szpitalna 5 www.klon.org.pl/
    >
    > Jacek

    Dzieki wielkie. Interesujace mnie dane znalazlem na stronie www.ngo.pl -
    nawet na to nie wpadlem wczesniej... nie wiem czemu :))
    W kazdym razie - informacja na przyszlosc dla innych zainteresowanych:
    1) min. fundusz zalozycielski to 1000zl na dzialalnosc statutowa
    2) jesli do tego ma byc prowadzona dzialalnosc gospodarcza - to dodatkowy
    1000zl

    Pozdrawiam cala grupe!

    Ingle