  • 1. Data: 2002-07-01 13:41:57
    Temat: Drukowanie banknotów - czy mi wolno?
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

    chciałbym na jednej z _reklam_ (folder, plakat, ulotka - cos w tym stylu)
    pewnej firmy wydrukowac banknoty 200zł, zastanawiam sie tylko czy wolno cos
    takiego zrobic? czy to zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2002-07-01 22:01:39
    Temat: Re: Drukowanie banknotów - czy mi wolno?
    Od: "jasio" <t...@p...onet.pl>

    Mozesz tylko musi byc napis falsyfikat

    Jasio

  • 3. Data: 2002-07-02 09:10:43
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002 00:01:39 +0200, "jasio" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mozesz tylko musi byc napis falsyfikat
    >Jasio

    To dlaczego niektóre czasopisma (m. in. WPROST i POLITYKA) czasami
    drukują banknoty w pełnej wersji bez tego napisu? Czyżby popełniały
    wykroczenie?

    Berberek

  • 4. Data: 2002-07-02 10:56:25
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > To dlaczego niektóre czasopisma (m. in. WPROST i POLITYKA) czasami
    > drukują banknoty w pełnej wersji bez tego napisu? Czyżby popełniały
    > wykroczenie?

    Nie, ważne jest aby wymiary były inne niż 1:1.
    Pewne wydawnictwo miało taką przygodę, wydrukowali ćwiczeniówki
    dla dzieci z banknotami.

    R.