  • 1. Data: 2002-07-01 12:25:09
    Temat: Idealna sieć
    Od: Michal Strzyzewski <N...@p...home.pl>

    Witam,
    Mam następujący problem. Z końcem stycznia skończyła się moja umowa z
    Ideą na usługi telekomunikacyjne. Jako, że abonament był opłacany z góry
    w związku z tym w lutym już nie musiałem go płacić. Za rozmowy wykonane
    za granicą jeszcze w styczniu nie otrzymałem żadnej faktury. A tu w
    połowie czerwca przychodzi pismo, iż zalegam z płatnościami na 12 PLN.
    Straszą mnie tam również, iż jest przygotwywana ustawa o informacji
    gospodarczej, zgodnie z którą moje dane przekazane zostaną do bazy
    nieuczciwych kontrahentów - czy ktos z Was był już straszony ustawą,
    która jeszcze nawet nie została uchwalona przez Sejm:-)? Te 12 PLN mogę
    w każdej chwili przelać na ich konto - bo faktycznie te rozmowy były
    zrealizowane. Czy mam jednak prawo domagać się od nich faktury?
    Zadzwoniłem tam ponad 2 tygodnie temu - kobieta powiedziała, że fakturę
    mi prześlą. Jednak do dziś jej nie otrzymałem. Jak to wygląda, czy to ja
    muszę udawadniać, iż faktury nie otrzymałem? Czy jeżeli oni stwierdzą,
    iż fakturę wysłali a ja jej nie otrzymałem to mogą uznać ją za
    doręczoną?

    Pozdrawiam,
    Michał