  • 1. Data: 2002-06-19 23:31:01
    Temat: Forest worker indicted for starting wildfire
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Forest worker indicted for starting wildfire
    a potem pomagal w gaszeniu pozaru.
    Grozi jej maksymalna kara do 75 lat wiezienia i grzywna do 1 mln. $
    http://www.cnn.com/2002/LAW/06/19/colorado.fire.susp
    ect/index.html
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 2. Data: 2002-06-20 09:28:20
    Temat: Re: Forest worker indicted for starting wildfire
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> popełnił 20 cze 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:892-1024529332@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

> [...]
    > a potem pomagal w gaszeniu pozaru.
    > Grozi jej maksymalna kara do 75 lat wiezienia i grzywna do 1 mln. $

    Jak to mawiał pewnien profesor z Poznania?
    Wszystko wokół było, jest, będzie lub może być
    podmiotem lub przedmiotem prawa?
    Dlatego dołączając się do nowego słusznego prądu wprowadzanego przez Ciebie
    na tym forum pragnę ogłosić:
    We wtorek Sabina S. z okazji lokalnego święta dyszla sprzedała na targowicy
    przy ul. Targowej 80szt. jaj kurzych. Została skontrolowana przez
    funkcjonariuszy Straży Miejskiej na okoliczność posiadania potwierdzenia o
    uiszczeniu opłaty targowej. Saina S. dowód opłaty posiadała.
    Jako świadek naoczny tego zdarzenia o powyższym śpiesznie na news donoszę.
    Z góry uprzdzam, że nie czuję się kompetentny do ciągnięcia wątku na temat
    aspektów prawnych ewentualnej nieświeżości tych jaj i wieści
    pozdro
    poreba

  • 3. Data: 2002-06-20 10:02:39
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    milo nam, ze zadales sobie tyle trudu z ta opowiescia o jajach,
    ale myslalem ze ustosunkujesz sie merytorycznie.
    Wakacje sie rozpoczynaja, i palacy ogniska w poblizu lasu, pieczacy
    miesko na grillu nie zdaja sobie z tego sprawy , ze moga doprowadzic do
    pozaru, zapalenia sie lasu i milionowych strat, za ktore moga
    odpowiadac.
    W tamtym przypadku p[racownik lesny, kobieta rozpalila ognisko
    a pozar ktory sie rozwinal objal ponad 100.000 akrow lasu.
    Stad i zakres odpowiedzialnosci karnej i finansowej jest bardzo wysoki
    Porownanie takiego ogromu zniszczen do kosza jaj wydaje sie
    nieporozumieniem i nasmiewaniem sie z nieszczescia.

    Czy uwazasz zatem, ze w kraju odpowiedzialnosc za tego typu zdarzenie
    jest taka jak za koszyk nieswiezych jaj ?

    Jacek

  • 4. Data: 2002-06-20 10:44:36
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> popełnił 20 cze 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:7472-1024567350@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    > milo nam, ze zadales sobie tyle trudu z ta opowiescia o jajach,
    > ale myslalem ze ustosunkujesz sie merytorycznie.
    Z chęcią,
    na pl.sci.lesnictwo lub
    jeżeli istnieje pl.tech.gaszenie.pozarow.lasu.

    A BTW z kim cztasz posty na psp?

    > nieporozumieniem i nasmiewaniem sie z nieszczescia.
    Czasami człowiek nie wytrzymuje i musi a le masz rację, to brzydko
    wyśmiewać się z kalectwa.

    Proszę Cię nie cytuj całości posta, na który odpowiadasz,
    szczególnie POD swoją odpowiedzią.
    Wiem jak zwracasz uwagę na reguły obowiązujące w systemie usenetu
    więc domyślam się, że to tylko przez pomyłkę.
    pozdro
    poreba