  • 1. Data: 2009-10-19 05:28:58
    Temat: Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Firma w ktorej zamawialem materialy na budowe nie chce mi wystawic
    faktury na 22% VAT. Potrzebuje ta fakture bo akurat te materialy
    podlegaja odliczniu. Kilka tygodni temu po wielu wizytach wystawili mi w
    koncu fakture ale na 7%. Materialy bralem bez montazu i placilem 22%
    VAT. Tamta faktura przyszla poczta - po zobaczeniu jak jest wystawiona
    zwrocilem im i teraz po kilkakrotnych wizytach nadal nie moge sie
    doprosic poprawnej faktury. Jak w tym tygodniu sie nie doczekam to chce
    ta sprawe gdzies zglosic - tylko nie wiem gdzie taka sytuacje mozna
    zglosic w US czy moze w Inspekcji Handlowej? Czy wogole ktos cos z tym
    zrobi bo w konu jakas tam fature mi wystawili.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-10-19 10:19:01
    Temat: Re: Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Powiedz im po prostu ze jesli nie wystawia ci poprawnej faktry VAT to
    wyslesz ksero faktury z opisem sytuacji to skarbowki i juz.
    sama perspektywa wizyty skarbowki z donosu powinna odstraszyc (skarbowka ma
    _obowiazek_ sprawdzic kazdy donos:))). inspekcja handlowa nie ma tu czego
    szuakc:)

  • 3. Data: 2009-10-19 11:12:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A mozna im wysłać korektę?
    Czy to tylko przy błędnych danych?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-10-19 11:14:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > A mozna im wysłać korektę?

    Prędzej notę korygującą.

    > Czy to tylko przy błędnych danych?

    W sumie zły VAT to też błędna dana.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-10-19 11:37:40
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > W sumie zły VAT to też błędna dana.

    oj chyba nie
    przy zmianie zawartosci faktury (czyli tam gdzie kasa sie liczy) to musi byc
    korekta faktury vat - ale ja moga wystawic oni a nie ty.

  • 6. Data: 2009-10-19 11:40:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 07:28:58 +0200, Piotr napisał(a):

    > Tamta faktura przyszla poczta - po zobaczeniu jak jest wystawiona
    > zwrocilem im

    I to był błąd. Oni mają ci teraz wystawić korektę. Więc będziesz jeszcze
    potem czekał na duplikat oryginalnej faktury.

  • 7. Data: 2009-10-19 13:35:47
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    a ile płaciłes? może warto teraz chcieć zwrot nadpłaty? :)

  • 8. Data: 2009-10-20 09:02:52
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    > sama perspektywa wizyty skarbowki z donosu powinna odstraszyc (skarbowka ma
    > _obowiazek_ sprawdzic kazdy donos:))).

    Pomoglo ;-)
    Fakturke juz mam

    pozdrawiam