  • 1. Data: 2009-10-18 15:25:27
    Temat: Jak pozwać spamera?
    Od: " Tapatik" <t...@N...gazeta.pl>

    Dostałem od swojego operatora telefonicznego SMS o tym, że biorę udział w
    jakiejś loterii. Uprzedzając - nie ściągam tapet, dzwonków itp. pierdół. Nigdy
    też nie wyrażałem zgody na udostępnianie mojego numeru telefonu dla tego typu
    celów.
    Telefon jest na abonament i na osobę fizyczną.
    Numer telefonu z którego dostałem SMS już sobie wygooglałem i wiem, że nadawcą
    jest właśnie mój operator.

    Jak go dalej ścigać?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2009-10-18 16:20:22
    Temat: Re: Jak pozwać spamera?
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > też nie wyrażałem zgody na udostępnianie mojego numeru telefonu dla tego typu

    A nie korzystasz grania na czekanie, bramki SMS czy też innej usługi, gdzie w
    regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na otrzymywanie spamu?

  • 3. Data: 2009-10-18 16:30:01
    Od: " Tapatik" <t...@g...pl>

    <s...@a...pl> napisał(a):

    > A nie korzystasz grania na czekanie, bramki SMS czy też innej usługi, gdzie w
    > regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na otrzymywanie spamu?

    Nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2009-10-18 16:38:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tapatik pisze:

    > Nie.

    A pewna jesteś że od operatora a nie trzeciej firmy?

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-10-18 16:41:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 18:20:22 +0200, sympatyczna_poczta_a napisał(a):

    > gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na
    > otrzymywanie spamu?

    Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-10-18 16:42:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

    W pokoleniu next/dalej jak najbardziej. :)

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-10-18 17:10:48
    Od: " Tapatik" <t...@g...pl>

    spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > A pewna jesteś że od operatora a nie trzeciej firmy?

    Tak jestem pewien. Znalazłem stronę firmowaną przez operatora, która reklamuje
    konkurs opisany w SMS-ie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

    PS.Na jakiej podstawie uważasz, że jestem kobietą? ;-)

  • 8. Data: 2009-10-18 17:19:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tapatik pisze:

    > PS.Na jakiej podstawie uważasz, że jestem kobietą? ;-)
    \
    Zupełnie nie mam pojęcia. :)
    Przepraszam. :)

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-10-18 18:58:03
    Od: <s...@a...pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

    Wiem :) Miałem na myśli fakt, że nie włączysz niektórych usług bez wyrażenia
    zgody na niego. Potem można walczyć z jej cofnieciem. Mi era w swoim czasie
    odpisała, że jeśli mi się nie podoba spam, to powinienem wyłączyć wszystkie
    dodatkowe usługi. Wojna trwała kika miesięcy, z mojej strony były to pisma
    zarówno do ery, jak i kilka do UKE. Pomogło, dostaję spam raz czy dwa na miesiąc
    (a nie kilka dziennie). O telefon żony nie chce mi się już walczyć...

  • 10. Data: 2009-10-19 11:10:16
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    s...@a...pl pisze:

    > A nie korzystasz grania na czekanie, bramki SMS czy też innej usługi,
    > gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na
    > otrzymywanie spamu?

    Podlacze sie - kiedys omylkowo wyslalem smsa pod jakis numer 7xxx.
    Od tego czasu zaczalem dostawac smsy o tresci ewidentnie reklamowej
    zachecajace mnie do flirtowania z jakimis kobietami (poprzez grubo
    platne smsy) i do wchodzenia na jakies strony. Domyslam sie ze w ich
    regulaminie napisane jest, ze wyslanie smsa na numer 7xxx powoduje zgode
    na otrzymywanie wiadomosci, jednak ja tego regulaminu nie widzialem ani
    nawet nie otrzymalem o nim zadnej wzmianki.

    Czy wiadomosci ktore otrzymuje mozna traktowac jako niezamowiona tresc
    reklamowa?