  • 21. Data: 2018-01-23 23:34:28
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-23, z <...@...pl> wrote:

    > Bo widzisz gromadzenie materiałów wybuchowych w zaciszu domowym jest
    > karalne a uczczenie urodzin kogoś tam też w zaciszu domowym nie jest
    > karalne.

    Nawet specjalnie użyłem słówka "legalne" jakby ktoś miał odruch, że
    każda substancja chemiczna (odczynniki) jest nielegalna bądź zakzane. A
    i tak nie pomogło :)

    > Przeczytaj przepis.

    przeczytaj ponownie co po mnie wkleiłeś

    > Gdyby te urodziny urządzili na rynku w jakimś mieście ;-) i zachęcali
    > przechodniów do przyłączenia się .... To by było karalne

    No tak, gdzieś to kwestionuję?

    > A teraz się zastanów jakie szkody w społeczeństwie i umysłach młodych
    > ludzi może spowodować medialne wałkowanie w mediach i pokazywanie ciągle
    > sfastyki? Taki młody nieukształtowany człowiek łaknący obrazkowego
    > przekazu może dojść do wniosku że skoro inni mogą to i ja spróbuję.
    >
    > Mało logiczne?

    Nie, logiczne, ale oparte na błędnych założeniach. Pokazywanie bandy
    pajaców powiewających piktogramami, nie zrobi z nikogo faszysty.
    Szczegolnie jeśli będzie to miało odpowiedni kontekst.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-01-24 00:43:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-18 o 13:24, Olin pisze:

    > Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
    > czy mają coś przeciwko.

    Ja też jestem przeciwny poglądom Hitlera, ale rzecz w tym, że idę o
    zakład, że tych kilku oszołomów zamiast ganiać i wodzić przed sądem
    należałoby po prostu wyedukować. Teraz zrobimy z nich "męczenników".
    Jeszcze Znajdzie się zaraz kilku naśladowców od "siedmiu boleści",
    którzy dla samego pokazania, jak są strasznie "mądrzy", to dopiero
    zaczną wymyślać demonstracje. Tak by pewnie nawet nie wiedzieli, ze można.

    Literalnie podchodząc do przepisu ustawy, to trudno uznać, by paląc te
    swoje pochodnie w lesie i udając Rzymian cokolwiek propagowali -
    zwłaszcza publicznie - poza ewentualnie swoją głupotą. To prędzej
    publicznie działali dziennikarze - tyle, że nie propagowali. Uważam, że
    rozpętali burzę w szklance wody.

  • 23. Data: 2018-01-24 07:56:41
    Od: Kviat

    > Ja też jestem przeciwny poglądom Hitlera, ale rzecz w tym, że idę o
    > zakład, że tych kilku oszołomów zamiast ganiać i wodzić przed sądem
    > należałoby po prostu wyedukować.

    Ale że co? Nadszedł czas żeby nauczyć ich czytać i pisać?
    Przecież to dorośli ludzie. Doskonale zdają sobie sprawę z tego co robią
    i dlaczego to robią. Chyba nie sugerujesz, że żyli na pustyni, na drugim
    końcu świata, nie znają kontekstu i tylko tak przez przypadek urodzinki
    Hitlera sobie w lesie urządzili?
    Sam fakt, że się z tym kryli po krzakach już świadczy o tym, że
    doskonale wiedzieli co robią i dlaczego muszą się z tym kryć po krzakach.

    A jeżeli nie wiedzieli, to znaczy, że są upośledzeni i potrzebują leczenia.

> [...]
    > którzy dla samego pokazania, jak są strasznie "mądrzy", to dopiero
    > zaczną wymyślać demonstracje. Tak by pewnie nawet nie wiedzieli, ze można.

    Nie, no jasne. To nie pokazujmy w tv wypadków z pijanymi kierowcami,
    skorumpowanych polityków, sadystów policjantów, pedofilów w kościele,
    piramid finansowych i czyścicieli kamienic z lokatorów.
    No bo przecież zawsze może znaleźć się jakiś naśladowca.
    W tv powinny lecieć tylko landrynkowe kreskówki i filmiki o
    zwierzątkach, coby społeczeństwu zbyt mocno nie namieszać w sumieniach i
    nie zburzyć idylli życia rodzinnego. Po co ludzi denerwować i im
    pokazywać, że też tak mogą, nie?

    > Literalnie podchodząc do przepisu ustawy, to trudno uznać, by paląc te
    > swoje pochodnie w lesie i udając Rzymian cokolwiek propagowali -

    Jakie pochodnie? Jakich Rzymian?
    A materiał z ukrytej kamery pewnie nakręcił Asterix z Obelixem...
    Co ty palisz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2018-01-24 09:30:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Jan 2018 00:43:01 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Uważam, że
    > rozpętali burzę w szklance wody.

    za:
    http://www.rmf24.pl/fakty/news-pierwsze-zatrzymania-
    ws-spotkania-neonazistow-w-wodzislawiu-,nId,2511929#
    utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrom

    "u jednego z zatrzymanych podczas przeszukań znaleziono broń i amunicję."

    Zwolennicy jej posiadania pewnie się oburzą, że to nic złego i dopiero jej
    użycie powinno być karalne.

    Jeden z członków Dumy i Nowoczesności wieszał na szubienicach portrety
    europosłów PO, ale to zapewne nie jest jego ostatnie słowo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 25. Data: 2018-01-24 09:31:14
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jan 2018 16:28:20 +0100, Animka napisał(a):

    > Skąd Michnik miał tyle szmalu na założenie Gazety Wyborczej i to w całym
    > kraju?

    Jakie masz sugestie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 26. Data: 2018-01-24 09:36:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jan 2018 18:44:41 +0100, z napisał(a):

    > wskazuję że złe i niszczące ideologie otaczają nas dookoła.
    > np. neolibralizm, lewackość, genderyzm, czczenie długu jak boga...

    Zauważyłem, że powyższe ideologie działają niszcząco na umysły
    niewyszukanego sortu, powodując fiksację, która uniemożliwia myślenie o
    czymkolwiek innym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 27. Data: 2018-01-24 15:08:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-24 o 09:31, Olin pisze:

    > Jakie masz sugestie?

    Solidarność dostawała szmal i żarcie z zagranicy. Miało być dla Polaków,
    a było tylko dla Solidarności. Wielu pospolitych bidaków, których jako
    tako znałam, a którzy znaleźli sobie wejście do Solidarności raptem
    zaczęło być coraz bogatszymi.
    Nasz polski papież też był raczej dla Solidarności niż dla wszystkich
    Polaków.
    Papieża Franciszka to podziwiam i bardzo szanuję.

    --
    animka

  • 28. Data: 2018-01-24 15:42:21
    Od: Kviat

    > Ja też jestem przeciwny poglądom Hitlera, ale rzecz w tym, że idę o
    > zakład, że tych kilku oszołomów zamiast ganiać i wodzić przed sądem
    > należałoby po prostu wyedukować. Teraz zrobimy z nich "męczenników".

    https://twitter.com/hashtag/MuremZaONR

    "Dostajemy kolejne informacje od naszych działaczy w terenie, że są
    wzywani na dywaniki do pracodawców za zaangażowanie narodowe. Niektórych
    zwolniono za poglądy, innym postawiono ultimatum. Ci ludzie mają
    rodziny! PiS do czego doprowadziliście mówiąc jak TVN nakazał?!"

    Czyli są jeszcze przyzwoici ludzie. To pocieszające.

    Wyznawcy pisowscy zapomnieli o jednej rzeczy, że oprócz pracodawców
    państwowych są jeszcze pracodawcy prywatni.
    Na państwowych posadkach nieudacznicy wspierają nieudaczników i jak
    zwalniają kogoś *za poglądy* żeby zrobić miejsce dla pisowskiego
    działacza plującego nienawiścią do wszystkiego co się rusza, to wszystko
    OK - dobra zmiana.

    A jak pracodawca prywatny nie chce mieć u siebie nacjonalisty i rasisty,
    to wielki płacz i oburzenie, że przecież oni też mają rodziny.
    Mogli o swoich rodzinach pomyśleć i przeczytać jakąś książkę o historii
    zanim zapisali się do ONRu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2018-01-24 19:22:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.01.2018 o 17:55, z pisze:
    > Na kanwie modnej ostatnio telenoweli o faszystach :-)

    Nie ekscytuj się tą historia o Wafel-SS
    Nadmiernie

  • 30. Data: 2018-01-24 19:24:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /../
> [...]
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak

    Powiem tak: Policja 9czyi TY0, ABW i kto tam inny jest pod ręka powinni
    ich namierzyć i zapuszkować razem z redaktorami TVN, co to nagrywali.
    Na tej podstawie powinno się zdelegalizowac TVN