  • 11. Data: 2018-01-23 01:58:05
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 22:12, Kviat pisze:

    > Że co!?

    > Lekarzom. Pewnie się niepokoili, że pacjenci jeszcze na oddział nie
    > wrócili z przepustki.

    To w szpitalach wydają mundury wojskowe SS-manów?
    Musieli chyba w lesie się przebrać.
    Ja bym ich wszystkich wydaliła z Polski - tam do Hitlera. Uwiązałabym
    ich przy jego grobie. Niech warują.

    Ps. Post z poprawką literówek.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-01-23 02:23:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak

    Nie rozumiem, dlaczego uważasz, że nagłośnienie tego to większe zło.

    To trochę jakby argumentacja po lini, że póki kupują sobie (legalnie)
    odczynniki, electronikę, rury, sruby i szybkowary, oraz studiują w kółku
    ze znajomymi jak zrobić materiały wybuchowe, to nikomu nie powinno to
    przeszkadzać.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-01-23 02:41:38
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Że co!?
    > [...]

    Skoro taka Agora S.A. ma dostać 370_000 za prostowanie na łamach jej
    pism po tym jak (z własnej inicjatywy) w tych pismach upowszechniła
    "zniesławienie" Wellman to chyba ta (bardzo) wysoka kwota w pełni
    odpowiada temu jak niezwykle szerokie musiało to być upowszechnienie?
    Ja nawet nie śmiem sugerować że Agora S.A. ściąga z klientów opłaty
    (znacznie) przewyższające wartość usługi. Toż to by mogło wyglądać
    jak zniesławienie! ;-)

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2018-01-23 02:51:16
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani [No kto widział więzienia katownie CIA/USA w Starych Kiejkutach?! :-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:

    > Trafiony zatopiony.
    > Gdzie te chipsy. Będzie jazda :-)

    No ja też uważam że skoro więzienia-katowni w Starych Kiejkutach
    "nikt nie widział" to słusznie prokuratura się "śpieszy powoli" :-)

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2018-01-23 09:17:34
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 22:02:53 +0100, Animka napisał(a):

    > Ktoś musiał wydać zgodę na to zgromadzenie. Ciekawa jestem kto.

    W ostatnie wakacje zgromadziliśmy się ze znajomymi, aby świętować narodziny
    ich syna. Nikt nam nie wydawał zgody na zgromadzanie się.

    > No i czy żadni inni ludzie z sąsiedztwa, czy leśniczy z lasu nie
    > widzieli tego?
    > To się działo chyba na jakiejś polanie w lesie. Widziałam kawałek reportażu.

    Widzieli, że grupka oszołomów siedzi przy ogniskach i cośtam sobie gadają.
    I mieli w nosie, kto to, i co gada.

    --
    Yakhub

  • 16. Data: 2018-01-23 13:24:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 21:45:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak

    Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
    czy mają coś przeciwko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 17. Data: 2018-01-23 16:28:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-23 o 02:41, A. Filip pisze:
> [...]
    > Ja nawet nie śmiem sugerować że Agora S.A. ściąga z klientów opłaty
    > (znacznie) przewyższające wartość usługi. Toż to by mogło wyglądać

    Zobaczcie jaka różnica jest w karach sądowych:

    Kuba Wojewódzki ponad rok temu udzielił wywiadu portalowi playboy.pl, w
    którym wyznał między innymi to, że Małgorzata Rozenek-Majdan "weszła do
    show-biznesu jak do agencji towarzyskiej". Prezenterka zapowiedziała
    proces, a kilka miesięcy temu magazyn "Flesz" napisał, że zapadł już
    wyrok i Kuba Wojewódzki za swoje słowa będzie musiał ponieść karę w
    wysokości 30 tys. złotych, które mają zostać przekazane na Fundację TVN
    "Nie jesteś sam". Co więcej, przeprosiny dziennikarza mają pojawić się
    na stronie internetowej czasopisma "Playboy". Całą sytuację dopiero
    teraz skomentował sam zainteresowany.

    Skąd Michnik miał tyle szmalu na założenie Gazety Wyborczej i to w całym
    kraju?
    Jak myślicie?

    --
    animka

  • 18. Data: 2018-01-23 18:44:41
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > odczynniki, electronikę, rury, sruby i szybkowary, oraz studiują w kółku
    > ze znajomymi jak zrobić materiały wybuchowe, to nikomu nie powinno to

    Bo widzisz gromadzenie materiałów wybuchowych w zaciszu domowym jest
    karalne a uczczenie urodzin kogoś tam też w zaciszu domowym nie jest
    karalne.
    Przeczytaj przepis.
    Gdyby te urodziny urządzili na rynku w jakimś mieście ;-) i zachęcali
    przechodniów do przyłączenia się .... To by było karalne

    A teraz się zastanów jakie szkody w społeczeństwie i umysłach młodych
    ludzi może spowodować medialne wałkowanie w mediach i pokazywanie ciągle
    sfastyki? Taki młody nieukształtowany człowiek łaknący obrazkowego
    przekazu może dojść do wniosku że skoro inni mogą to i ja spróbuję.

    Mało logiczne?
    Czekam na ciętą ripostę w stylu "przecież to wolność mediów, że
    społeczeństwo ma prawo wiedzieć, że wolność słowa...

    Jazda! :-)

    Uwaga. Ja tam tych faszystów nie bronię tylko wykazuję obłudę krzykaczy
    a także wskazuję że złe i niszczące ideologie otaczają nas dookoła.
    np. neolibralizm, lewackość, genderyzm, czczenie długu jak boga...
    Jest tego od groma :-)

  • 19. Data: 2018-01-23 20:21:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-23 o 13:24, Olin pisze:

    > Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
    > czy mają coś przeciwko.

    No i jak mają, to co? A jak nie mają, to co?

  • 20. Data: 2018-01-23 21:24:24
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-23 o 18:44, z pisze:

> [...]
    > a także wskazuję że złe i niszczące ideologie otaczają nas dookoła.
    > np. neolibralizm, lewackość, genderyzm, czczenie długu jak boga...

    Zapomniałeś o najbardziej niszczącej ideologii, od wieków zajmującej
    pierwsze miejsce.

    Pozdrawiam
    Piotr