    Subject: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 24 Jan 2018 00:43:01 +0100

    W dniu 23-01-18 o 13:24, Olin pisze:

    > Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
    > czy mają coś przeciwko.

    Ja też jestem przeciwny poglądom Hitlera, ale rzecz w tym, że idę o
    zakład, że tych kilku oszołomów zamiast ganiać i wodzić przed sądem
    należałoby po prostu wyedukować. Teraz zrobimy z nich "męczenników".
    Jeszcze Znajdzie się zaraz kilku naśladowców od "siedmiu boleści",
    którzy dla samego pokazania, jak są strasznie "mądrzy", to dopiero
    zaczną wymyślać demonstracje. Tak by pewnie nawet nie wiedzieli, ze można.

    Literalnie podchodząc do przepisu ustawy, to trudno uznać, by paląc te
    swoje pochodnie w lesie i udając Rzymian cokolwiek propagowali -
    zwłaszcza publicznie - poza ewentualnie swoją głupotą. To prędzej
    publicznie działali dziennikarze - tyle, że nie propagowali. Uważam, że
    rozpętali burzę w szklance wody.