  • 31. Data: 2018-01-25 14:15:06
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 21:24, Kviat pisze:

    > Zapomniałeś o najbardziej niszczącej ideologii, od wieków zajmującej
    > pierwsze miejsce.

    Ale dajesz się podpuszczać jak pelikan ;-)

  • 32. Data: 2018-01-25 14:22:21
    Od: z <...@...pl>

    > Nawet specjalnie użyłem słówka "legalne" jakby ktoś miał odruch, że
    > każda substancja chemiczna (odczynniki) jest nielegalna bądź zakzane. A
    > i tak nie pomogło :)

    Za legalne groamdzenie niebezpiecznych substancji w zaciszu domowym dużo
    łatwiej pójść do ciupy niż za urodziny hitlera w zaciszu domowym.
    Takie mamy prawo.

    Łapiesz różnicę? :-)

    > Nie, logiczne, ale oparte na błędnych założeniach. Pokazywanie bandy
    > pajaców powiewających piktogramami, nie zrobi z nikogo faszysty.
    > Szczegolnie jeśli będzie to miało odpowiedni kontekst.

    Bo bycie faszystą nie jest karalne tylko popularyzowanie i
    rozpowszechnianie publiczne tej ideologii

    A co innego przez ostatnie dni robią media jak nie upowszechniają
    imprezy w zaciszu? Znaczy w lesie ale jak wiadomo nie obwieszczali tego
    światu a nawet się z tym kryli. Dlatego karnie można im skoczyć za te
    urodziny.

  • 33. Data: 2018-01-25 14:23:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-24 o 09:36, Olin pisze:

    > Zauważyłem, że powyższe ideologie działają niszcząco na umysły
    > niewyszukanego sortu, powodując fiksację, która uniemożliwia myślenie o
    > czymkolwiek innym.

    Kolejny kormoran? :-)

    PS. Uważajcie. Często wplatam też wyrażenie "biały człowiek" ;-)

  • 34. Data: 2018-01-25 14:31:29
    Od: z <...@...pl>

    http://audycje.tokfm.pl/audycja/Analizy/218

    Uświadomcie sobie łajzy nakarmione przekazem tvnu że za tą biesiadę w
    lesie nie grozi żadna sankcja karna.

    Co innego za broń, co innego za sprzedawanie nalepek, co innego za
    publiczne manifestacje. To zupełnie różne rzeczy.

    Takiej organizacji grozi delegalizacja za działalność publiczną, za
    statut... i inne dobne przewiny jako sankcja ADMINISTRACYJNA.

    EDUKACJA SŁOWO KLUCZ barany :-)

    Złe prawo?

    No to wracamy do źródeł ;-) Trzeba chyba zmienić NIE? :-)

    Jacek Mazurczak

    2014-2016 Główny specjalista ds. monitorowania przestępstw z nienawiści
    w MSWIA członek zespołu ds. praw człowieka.

    Przyznał że mieli info o takich grupach, robili niewiele z powodu
    konstrukcji prawa wiążącego im ręce jakby chcieli pójść na łatwiznę i
    posadzić biesiadników.

    Dlatego działania pisu są znowu co najmniej niezgodne z prawem.

    A jeśli są zgodne z prawem i ci naziści są tacy straszni i wielki to
    problem społeczny to:

    Dlaczego pan Mazurczak nie reagował?

    Dlaczego tvn przez tyle miesięcy ukrywał te taśmy i nie zawiadamiał
    prokuratury?

    Coś jest nie tak.

  • 35. Data: 2018-01-25 15:31:58
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-25 o 14:15, z pisze:

    > Ale dajesz się podpuszczać jak pelikan ;-)

    Nie musisz się tłumaczyć.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2018-01-25 19:30:21
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-24 o 19:24, Smok Eustachy pisze:
    > /../
    >>
    > Powiem tak: Policja 9czyi TY0, ABW i kto tam inny jest pod ręka powinni
    > ich namierzyć i zapuszkować razem z redaktorami TVN, co to nagrywali.
    > Na tej podstawie powinno się zdelegalizowac TVN

    A tak poza tym dobrze się czujesz?
    Może podasz podstawę prawną do takiej delegalizacji TVN? Czy raczej
    jesteś tak samo głupi jak "minister" Zieliński?

    --
    Sonn

  • 37. Data: 2018-01-26 01:29:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-25, z <...@...pl> wrote:

    > Za legalne groamdzenie niebezpiecznych substancji w zaciszu domowym dużo
    > łatwiej pójść do ciupy niż za urodziny hitlera w zaciszu domowym.
    > Takie mamy prawo.
    >
    > Łapiesz różnicę? :-)

    Brniesz. Nie trzeba niczego gromadzić. Nie muszą to byc susbtancje
    niebezpieczne.

> [...]

    > imprezy w zaciszu? Znaczy w lesie ale jak wiadomo nie obwieszczali tego
    > światu a nawet się z tym kryli. Dlatego karnie można im skoczyć za te

    No ja juz to naspisałem wczesniej, serio rozumiem, ale jak chcesz to
    napisz raz jeszcze :) Z tym, że znamiona przestepstwa to chyba wypełni
    propagowanie ideologii a nie dowolne rozpowszechnianie.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2018-01-26 10:08:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Jan 2018 19:30:21 +0100, Sonn napisał(a):

    > Może podasz podstawę prawną do takiej delegalizacji TVN?

    Widocznie ubiegłej nocy stosowne prawo miało zostać uchwalone, ale długopis
    odmówił posłuszeństwa.
    To się nazywa zdolności profetyczne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 39. Data: 2018-01-27 17:04:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.01.2018 o 19:30, Sonn pisze:
    >/../
    > A tak poza tym dobrze się czujesz?
    > Może podasz podstawę prawną do takiej delegalizacji TVN? Czy raczej
    > jesteś tak samo głupi jak "minister" Zieliński?

    Kto mieczem wojuje od miecza ginie

  • 40. Data: 2018-02-02 21:36:17
    Od: f...@g...com

    użytkownik Olin napisał:

    > Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
    > czy mają coś przeciwko.

    Pewnie mają, ale nie w tym sęk.
    Ty byś spałował amatorów wunderwafelków, ja bym obtoczył ich w smole i pierzu, ale to
    by był lincz.

    Idziesz śladem sądu który:
    Zwrócono się do ... oraz Stowarzyszenia "Nigdy Więcej" (sic!) o informację, czy (...)
    ujawniono przypadki noszące znamiona przestępstw motywowanych nienawiścią.

    Co dalej? Sądy w sprawach ekolodzy-rolnicy zaczną pytać co wolno, a co nie,
    organizacje ekologiczne?