  • 1. Data: 2007-07-20 13:37:05
    Temat: Falszywy policjant i izba wytrzezwien
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Witam!
    Wlasnie przeczytalem ten artykul
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=72114&wid
    =9037892&rfbawp=1184868637.376
    i zakladajac ze nie uzywali oni mundurow ani podrobionej badz
    skradzionej legitymacji policyjnej to nie udaje mi sie znalezc zadnej
    podstawy prawnej jesli tym bardziej nie uzyskali oni zadnej korzysci
    materialnej itd. a skonczylo sie na glupim zarcie :) Mam racje?

    " Funkcjonariusze zatrzymali samozwańczych policjantów i umieścili w
    izbie wytrzeźwień."
    Zdawalo mi sie ze nie ma juz wytrzezwialek bo bylo to nie zgodne z
    prawem UE. Co sie teraz dzieje w takim przypadkach bo zakladam ze ten
    cytat to fikcja redaktorska :)

    pzdr

  • 2. Data: 2007-07-20 14:58:49
    Temat: Re: Falszywy policjant i izba wytrzezwien
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Alan pisze:

> [...]
    > podstawy prawnej jesli tym bardziej nie uzyskali oni zadnej korzysci
    > materialnej itd. a skonczylo sie na glupim zarcie :) Mam racje?

    Na mój gust to zeznanie dziewczyny nie jest wystarczającym powodem by
    ich umieścić w izbie, jeśli chłopaki zachowywali się podczas interwencji
    grzecznie i nie przyznali się do tego, co im panna zarzucała. Sam stan
    nietrzeźwości nie uzasadnia odstawienia na izbę - nie raz już były afery
    z tego tytułu.

    Z drugiej strony "media" nierzadko wymyślają różne cuda, które istotnie
    zniekształcają fakty.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2007-07-20 15:18:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2007 06:37:05 -0700, Alan napisał(a):

    > Zdawalo mi sie ze nie ma juz wytrzezwialek bo bylo to nie zgodne z
    > prawem UE.

    Są i działają w najlepsze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-07-21 00:40:16
    Od: Alan <s...@g...pl>

    On 20 Lip, 17:18, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Są i działają w najlepsze.

    Czyli stare Izby sa nadal?
    A ja mysllem ze teraaz to odstawiaja do domu albo do szpitala.
    Kiedys to bylo platne a teraz?

  • 5. Data: 2007-07-21 05:41:12
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Zdawalo mi sie ze nie ma juz wytrzezwialek bo bylo to nie zgodne z
    prawem UE.

    Jakbys pomiszkal tak z pol roku w Finalndii, to bys doszedl do wniosku, ze
    izby maja sie tam dobrze, jeszcze sa bardziej potrzebne niz w Polsce i nie
    ma widokow ani ochoty w narodzie na ich likwidacje.

    Cezar.

  • 6. Data: 2007-07-21 11:30:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2007 17:40:16 -0700, Alan napisał(a):

    > Czyli stare Izby sa nadal?
    > A ja mysllem ze teraaz to odstawiaja do domu albo do szpitala.
    > Kiedys to bylo platne a teraz?

    Nadal jest płatne. W Warszawie na ul. Kolskiej bodajże 250 czy 270 zł za
    nocke :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl