  • 1. Data: 2007-07-20 09:30:18
    Temat: Gdzie sie poskarzyc na bank ?
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam taka sytuacje:
    -rok temu (lipiec)zrobilem przelew z inteligo (internetowa wypustka pkobp)
    na nieistniejace (miesiac wczesniej zamkniete) konto
    -tego samego dnia dowiedzialem sie, ze adresat zamknal to konto
    i ma nowe gdzie indziej
    -probowalem wycofac przelew z inteligo, napisalem do nich maila
    z wyjasnieniami
    -po pol roku (w styczniu) odezwali sie do mnie i powiedzieli, ze jezeli
    konto docelowe nie istnieje, to pieniadze powinny do mnie wrocic
    -w lipcu tego roku znow napisalem maila do inteligo z prosba
    o kontakt i podanie mi namiarow na nadzor bankowy
    - tym razem zglosili sie blyskawicznie, ale pani konsultantka (?)
    powiedziala mi, ze ich nie interesuja moje przelewy, bo oni sa
    bankiem wirtualnym i moge sie udac do oddzialu, gdzie mam konto.
    natomiast namiarow na nadzor bankowu to ona mi nie poda, ale moge sobie
    sam poszukac w internecie
    - znalazlem jakis namiar na sekretariat nadzoru bankowego,
    napisalem maila w ktorym opisalem co i jak, ale jedyna odpowiedz
    byla taka, ze prosza mnie o uzupelnienie danych adresowych.
    - podalem te dane i odtad (tydzien) zcisza

    Pytanie jest takie: gdzie mam sie teraz z tym udac ?
    Na policje czy do prokuratury ?

    Jezeli na policje, to gdzie konkretnie ? (chodzi o Warszawe).
    A jezeli do prokuratury, to gdzie (tez chodzi o Warszawe ) ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2007-07-20 19:19:27
    Temat: Re: Gdzie sie poskarzyc na bank ?
    Od: Michał <n...@n...spam.pl>

    pluton napisał(a):
> [...]
    > i ma nowe gdzie indziej
    > -probowalem wycofac przelew z inteligo, napisalem do nich maila

    Czy złożyłeś reklamację tej operacji w swoim banku, banku okonania
    operacji wychodzącej?

    --
    pzdr

  • 3. Data: 2007-07-21 10:22:35
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Inteligo to switny bank... co sie czepiasz.
    Ja z uwagi na bajzel w tym banku wypowiedzialem umowe 1,5 roku temu, przy
    okazji wskazalem, gdzie maja przelac pozostale srodki. Do dzis mi z konta
    potracaja za prowadzenie rachunku a kasy ani widu ani slychu. Sa swietni.
    Poczekam jeszcze rok i przerwe termin przedawnienia a pozniej walne sprawe
    do sadu i o odsetki ustawowe wystapie. Toz to najlepsza inwestycja- zaden
    bank nie daje takich warunkow.:)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-07-24 08:16:56
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Czy złożyłeś reklamację tej operacji w swoim banku, banku okonania
    > operacji wychodzącej?

    W Inteligo ? zlozylem.

    W innych bankach nie, zbyt ich duzo.

    pozdrawiam