    From: Alan <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Falszywy policjant i izba wytrzezwien
    Date: Fri, 20 Jul 2007 06:37:05 -0700

    Witam!
    Wlasnie przeczytalem ten artykul
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=72114&wid
    =9037892&rfbawp=1184868637.376
    i zakladajac ze nie uzywali oni mundurow ani podrobionej badz
    skradzionej legitymacji policyjnej to nie udaje mi sie znalezc zadnej
    podstawy prawnej jesli tym bardziej nie uzyskali oni zadnej korzysci
    materialnej itd. a skonczylo sie na glupim zarcie :) Mam racje?

    " Funkcjonariusze zatrzymali samozwańczych policjantów i umieścili w
    izbie wytrzeźwień."
    Zdawalo mi sie ze nie ma juz wytrzezwialek bo bylo to nie zgodne z
    prawem UE. Co sie teraz dzieje w takim przypadkach bo zakladam ze ten
    cytat to fikcja redaktorska :)

    pzdr