  • 1. Data: 2007-07-20 13:13:26
    Temat: rejestracja auta!
    Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl>

    Witam !
    Mam takie pytanko otóż chciałabym zarejestrować samochód i rozumiem że jako
    żona przejmuje zniżki po mężu ale... moje pytanie dotyczny tego czy po
    rozwodzie również zachowuje dotychczasowe zniżki itd. czy też je trace i czy
    musze powiadomośc ubezpieczeczyciela o facie rozwiązania małżeństwa ( nie
    wiem czy to ma jakieś znaczenie dla ubezpieczyciela)?

    Pozdrawiam
    syla

  • 2. Data: 2007-07-20 14:39:47
    Temat: Re: rejestracja auta!
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "sylvia" <s...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i czy musze powiadomośc ubezpieczeczyciela o facie rozwiązania małżeństwa
    > ( nie wiem czy to ma jakieś znaczenie dla ubezpieczyciela)?

    Z samego faktu bycia zona meza, ktory ma znizki nie wynika to, ze Ty tez
    bedziesz miala znizki.
    Znizka przysluguje tylko temu, kto ja "wypracowal", ewentualnie jesli
    wypracowal ja wspolwlasciciel i nadal bedziecie korzystali z samochodu
    bezwypadkowo to Tobie bedzie to zaliczane jako bezwypadkowosc w zwiazku z
    czym przy kolejnym ubezpieczeniu, ktore zawrzesz juz na siebie bedziesz
    miala znizki.
    W z wiazku z tym pytanie o koniecznosc poinformowania ubezpieczyciela o
    rozwiazaniu malzenstwa jest bez sensu.

    Pozdrawiam
    Deni