  • 1. Data: 2007-07-20 13:50:29
    Temat: Firma windykacyjna i ich grozby.
    Od: "Wojtek K." <w...@g...pl>

    Moge pisac troche chaotycznie bo jestem wlasnie
    po wizycie gosci z warszawskiej firmy windykacyjnej.

    Moze od poczatku. Mam brata ktory w swoim czasie
    narobil dlugow. Rok temu zostal wymeldowany.
    Jednak od jakiegos czasu nachodzi na nas firma
    windykacyjna i zada zwrotu 745,32 zl z tytulu
    niezaplaconych faktur za telefon mojego brata
    z lat 2001-2003.

    Windykacja rozpoczela sie jakies pol roku
    temu. Najpierw byly telefony. Tlumaczylem
    ze z dlugiem nie mam nic wspolnego. Wtedy
    slyszalem, ze za dlugi brata odpowiadam
    tak, jakbym ja je zaciagnal. Wtedy prosilem
    aby go meczyli nie mnie. Na to slyszalem,
    ze "przyjdziemy po ciebie i bedziesz cienko spiewal!"
    KATORGA! Srednio dwa telefony w miesiacu
    z grozbami. Czasem odbieral moj ojciec - po
    jednym takim telefonie mial zawal. Wyladowal
    w szpitalu.

    Zmienilem numer telefonu. Przez dwa miesiace
    byl spokoj. Potem rozpoczely sie listy, widokowki
    jakies itd. Nie reagowalem. Wyrzucalem do smieci.
    No i wlasnie przyjechali dzisiaj! Dwoch facetow,
    wielkich jak stodoly. Akurat nie bylo mnie w domu
    (ojciec jest znowu w szpitalu - jutro ma wyjsc). Zadzwonila
    do mnie sasiadka na komorke, ze dwoch
    facetow dobija sie do drzwi. Wsiadlem w taksowke
    i wrocilem do domu. Stali na zewnatrz. Zapytalem
    o co chodzi. Powiedzieli ze przyszli po winna
    kase i nie wyjda jak nie zaplace. Powiedzieli
    ze maja nakaz, ze maja wyrok sadowy i moga
    mi wszystko z domu wyniesc. Zaczalem tlumaczyc
    ze to nie moj dlug - ze z bratem od roku nie utrzymuje
    kontaktu. Na to oni - ze ich to nie obchodzi,
    ze mam zaplacic, bo za dlugi odpowiadam w rownym
    stopniu, a jak nie zaplace to wyniosa mi telewizor
    i inne sprzety. Zaczeli na mnie krzyczec
    i wyzywac "ty gnoju", "nie podskakuj,
    bo my mamy prawo za soba, a ty gnoju
    jestes smieciem!" i tak dalej.
    Blagalem ze nie mam pieniedzy ale do jutra
    je zalatwie. Oni na to, ze do jutra dlug
    urosnie o odsetki do 2500 zl.

    Nie wiem co robic.............Czy oni maja prawo
    tak gnebic czlowieka? czy jestem winien
    im pieniadze ? (przeciez nie ja mam dlugi!).
    Boje sie ze jak ojciec wroci i ich zastanie to
    moze tego nie zniesc. Jestem w stanie
    sprzedac rzeczy w lombardzie byle zaplacic
    Ale czy tak mozna ??????????????????????

  • 2. Data: 2007-07-20 14:08:25
    Temat: Re: Firma windykacyjna i ich grozby.
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Wojtek K." <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    ciach

> [...]
    > moze tego nie zniesc. Jestem w stanie
    > sprzedac rzeczy w lombardzie byle zaplacic
    > Ale czy tak mozna ??????????????????????

    Nie rób spobie jaj człowieku. Po prostu zgłos to na Policję. Prawo jest po
    Twpoje stronie, a długi brata to możesz miec w dupie.

    Pozdrawiam Przemek

    ps. nie wygłupiaj sie tylko zasuwaj na policje!!!!!!!

  • 3. Data: 2007-07-20 14:24:35
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:f7qf70$es1$1@news.vectranet.pl...

> [...]
    > Twpoje stronie, a długi brata to możesz miec w dupie.
    >
    > Pozdrawiam Przemek
    >
    > ps. nie wygłupiaj sie tylko zasuwaj na policje!!!!!!!

    popieram Przemka - już dawno powinienes się zgłosić na policji a nie
    siedziec przy kompie i pisac na grupie zapytanie - to jest oczywiste!!!!

    zatem śmigaj na komisariat i powodzenia

    a jeszcze jedno - jakbys mial swiadkow tego incydentu z gosciami to wez ich
    tez - przekonaj ich zeby zeznawali

    pzdr
    krzysiek

  • 4. Data: 2007-07-20 14:41:32
    Od: "Ko$a" <h...@w...pl>

    > a jeszcze jedno - jakbys mial swiadkow tego incydentu z gosciami to wez
    > ich tez - przekonaj ich zeby zeznawali

    a co policja moze? spisze zeznania i to wszystko...

  • 5. Data: 2007-07-20 15:17:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2007 15:50:29 +0200, Wojtek K. napisał(a):

    > Nie wiem co robic.............Czy oni maja prawo
    > tak gnebic czlowieka? czy jestem winien
    > im pieniadze ?

    Nie jestes. Idz na policje i przekaz im to co nam tutaj. Jutro goscie wyjda
    od Ciebie z domu w obrączkach :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2007-07-20 15:24:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ko$a napisał:
    > a co policja moze? spisze zeznania i to wszystko...

    Nie w takim przypadku.
    Groźby w celu odzyskania rzekomego długu?
    Areszt mają zaklepany.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2007-07-20 18:46:58
    Od: "TmP" <b...@b...bli>

    "Wojtek K." <w...@g...pl> wrote in message
    > <ciach>

    Tak sobie czytam i nie wierze. Ludzie to naprawde taka ciemna masa?
    Po co z nimi wogole rozmawiasz? Pol roku to ciagniesz? Po co im sie
    tlumaczysz. Kwitujesz sprawe jednym zdaniem: maja do ciebie jakies
    roszczenia to niech ida z tym do sadu. Nie pojda, bo nie maja zadnych
    podstaw!!!
    W dobie wszechogarniajacej elektroniki urzadzenie do nagrywania to teraz
    wiekszosc telefonow ma. Nagrywac, nagrywac i jeszcze raz nagrywac.
    Teksty:
    "ze "przyjdziemy po ciebie i bedziesz cienko spiewal!" kwalifikuja sie byc
    moze juz pod grozby karalne. Nagrac i do prokuratury z tym. Jezeli nie
    podejdzie to pod grozby karalne, to z pewnoscia pod nekanie.

    Jak juz przyjechales do tych karkow co na ciebie czekali, to pod odpowiedzi
    na twoje pytanie "czego chca" powinienes po prostu spokojnie wyciagnac
    telefon i zadzwonic po policje. A na samym poczatku tej rozmowy wyciagasz
    dykafon i informujesz, ze ich nagrywasz. Jezeli to nie sa chlopaki z
    Wolomina (choc moze tak wygladaja), to nic ci nie zrobia.

    Nie odpowiadasz za dlugi swojego brata. Niepotrzebnie sie tlumaczysz. Licza
    na to, ze zeby uniknac nekania splacisz nie swoj dlug, ktory nota bene jest
    juz przedawniony. Majac nagranie jednej takiej rozmowy wg mnie sprawa bylaby
    zalatwiona, wiecej by nie przyszli. Z takim materialem smigasz do
    prokuratury, albo na policje i problem z glowy. Wtedy oni maja problem, bo
    takie dzialania (jezeli masz na to dowody), sa karalne!

    Nawiasem mowiac, nie przyszlo ci do glowy, zeby przez te pol roku przejrzec
    archiwum grupy? Takie posty pojawiaja sie tu regularnie!

    pozdrawiam i nie daj sie zastraszyc
    TmP

  • 8. Data: 2007-07-20 19:20:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wojtek K. wrote:
> [...]
    > KATORGA! Srednio dwa telefony w miesiacu
    > z grozbami. Czasem odbieral moj ojciec - po
    > jednym takim telefonie mial zawal. Wyladowal

    i jeszcze im nie wytoczyłes sprawy oraz nei poszczułes prokuraturą...

  • 9. Data: 2007-07-20 19:48:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek K. wrote:

    > Jednak od jakiegos czasu nachodzi na nas firma
    > windykacyjna i zada zwrotu 745,32 zl z tytulu
    > niezaplaconych faktur za telefon mojego brata
    > z lat 2001-2003.

    Przedawnione. Nawet od twojego brata tego nie mogliby skutecznie ściągnąć.

    [ciach]

    > ze "przyjdziemy po ciebie i bedziesz cienko spiewal!"
    > KATORGA! Srednio dwa telefony w miesiacu
    > z grozbami.

    Oczywiście jako przytomny człowiek wszystko nagrywałeś, hmm?

    [ciach]
    > Blagalem ze nie mam pieniedzy ale do jutra
    > je zalatwie. Oni na to, ze do jutra dlug
    > urosnie o odsetki do 2500 zl.

    Frajer.

    Trzeba było wezwać policję i tyle. A najlepiej od razu (po telefonie
    sąsiadki) przyjechać z policją.

    Poza tym zaopatrz się w duży baniaczek z gazem pieprzowym, żeby
    sk*.*synów wykurzyć, jakby usiłowali się znowu wedrzeć.

  • 10. Data: 2007-07-20 20:08:10
    Od: wombi <w...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Przedawnione. Nawet od twojego brata tego nie mogliby skutecznie ściągnąć.

    Chyba, że brat w zarzutach/sprzeciwie od nakazu zapłaty/na rozprawie nie
    podniósłby zarzutu przedawnienia.