  • Data: 2005-05-06 17:32:34
    Temat: Fałszerstwo świadectwa szkolnego
    Od: tomekpiotrkow<t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 1999 kupiłem podrobione świadectwo szkolne i na tym dokumencie ukończylem
    szkołe policealna.Osoba która mi w tym pomagała teraz mnie wydała.Mam pytanie
    i proszę o odpowiedz czy ta osoba która mnie wydała będzie odpowiadać za współ
    udział w przestępstwie bo to mnie najbardziej interesóje tak wogóle to była moja
    dziewczyna teraz się msci bo sobie rodzine założyłem proszę o pomoc z góry
    serdeczne dzięki

    -> http://usenet.pomocprawna.info