  • 1. Data: 2008-02-01 03:33:06
    Temat: Faktura VAT bez podpisu odbiorcy
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Dostalem jakas fakture od firmy, z ktora nigdy nie mialem doczynienia. Nie
    podpisywalem im nigdy zgody na wysylanie faktury bez mojego podpisu (na
    fakturze sa podpisy inne, a w miejscu na moj podpis nic nie ma).

    Czy musza miec ode mnie taka zgode? Czy przepisy zmienili sie? Faktura jest
    jednoczesnie wezwaniem do zaplaty i niby jak mam teraz udowodnic, ze cos
    zamawialem, jak nic nie zamawialem??

  • 2. Data: 2008-02-01 05:58:00
    Temat: Re: Faktura VAT bez podpisu odbiorcy
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Dostalem jakas fakture od firmy,
    > Czy musza miec ode mnie taka zgode?

    Jest taka fajna strona. Ma adres www.google.pl Polecam.

    http://www.google.pl/search?
    hl=pl&rlz=1T4GZEZ_pl___PL240&q=faktura+bez+podpisu&l
    r=

    K.

  • 3. Data: 2008-02-01 08:35:01
    Od: Tomek Renik <b...@a...pl>

    Dnia 1 Feb 2008 04:33:06 +0100, kjvirtual napisał(a):

> [...]
    > jednoczesnie wezwaniem do zaplaty i niby jak mam teraz udowodnic, ze cos

    Rozporządzenie okresla elementy niezbędne na fakturze, nie widzialem w tym
    rozporzadzeniu, ze podpisy sa wymagane.

    --
    Tomek Renik

  • 4. Data: 2008-02-01 17:12:09
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Tomek Renik pisze:

    > Rozporządzenie okresla elementy niezbędne na fakturze, nie widzialem w tym
    > rozporzadzeniu, ze podpisy sa wymagane.

    podpis (pieczątka) sprzedawcy tak, kupujący już nie musi podpisywać.

  • 5. Data: 2008-02-01 17:19:17
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > podpis (pieczątka) sprzedawcy tak,

    Na jakiej podstawie prawnej twierdzisz, że na fakturze VAT jest wymagany od
    1 maja 2004 roku podpis sprzedawcy?

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 6. Data: 2008-02-01 17:32:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr napisał:
    > podpis (pieczątka) sprzedawcy tak, kupujący już nie musi podpisywać.

    Nie jest wymagany podpis sprzedawcy ani pieczątka.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2008-02-01 18:26:11
    Od: "MAJA-BIURO" <m...@w...pl>

    > Nie jest wymagany podpis sprzedawcy ani pieczątka.

    Do celow podatkowych nie.
    Ale jezeli to ma byc "umowa", jako podstawa do dochodzenia roszczenia, to na
    sprzedawcy bedzie ciazy obowiazek udowodnienia, ze spelnil swiadczenie
    zgodnie ze zobowiazaniem.
    Na twoim miejscu fakture bym wyrzucil.
    Tylko jej nie ksieguj.
    Aha i jak otrzymasz wezwanie do zaplaty to poinformuj prokurature o probie
    wyludzenia.
    PZDR