  • 11. Data: 2024-01-05 18:02:33
    Temat: Re: FROG uniewinniony?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-05 o 16:34, J.F pisze:
    > Po drugie, a SN chyba tego nie podkreślił - musi być "bezpośrednie".
    > Czyli nie jakies "szybka jazda prowadzi do wypadków", a konkret.

    Ale on łamał przepisy.

    Gdybym ja się tak bronił bo przecież jechałem szybko ale bezpiecznie a
    droga była prawie pusta...

    to sąd by mnie wyśmiał ;))

  • 12. Data: 2024-01-05 18:09:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 18:02:33 +0100, _Master_ wrote:

    > Ale on łamał przepisy.

    No łamał.
    I za to łamanie nalezy sie kara adekwatna do łamania.
    500zl mandatu, bo sie ministrowi widełki skończyły :-)

    >Gdybym ja się tak bronił bo przecież jechałem szybko ale bezpiecznie a
    > droga była prawie pusta...
    > to sąd by mnie wyśmiał ;))

    A tu wysmiał prokuratora, ktory twierdził ze to katastrofa :-)

    pojedziesz kiedys 75 na dopuszczalnych 50, i jaka kara sie nalezy?
    Bo zawsze mozna twierdzic, ze to usiłowanie zabójstwa :-)

    A czasem w ogóle bedzie smiesznie, jak cie np policjanci sfilmują jak
    jedziesz 200 po autostradzie ... a oni jechali szybciej.

    No i jeszcze szczesliwie mamy Odre, a za nią mozna jechac 200 po
    autostradzie, a nawet 300, i jakoś nie uwazają, ze to niebezpiecznie.
    A wypadków mają mniej niz u nas :-)

    J.

  • 13. Data: 2024-01-05 18:28:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-05 o 18:09, J.F pisze:
    > A tu wysmiał prokuratora, ktory twierdził ze to katastrofa

    Na tych fimach widać jak BYK że łamał świadomie z premedytacją,
    wielokrotnie czyli RAŻĄCO i świadomie narażał życie i zdrowie.

    I nie ma paragrafu albo widełek na takie występki?

    Takie prawo uchwalili TFUUUprawnicy czy raczej TFUUUsędzia było rażąco
    pobłażliwy?

  • 14. Data: 2024-01-05 18:51:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 18:28:36 +0100, _Master_ wrote:

    > Na tych fimach widać jak BYK że łamał świadomie z premedytacją,
    > wielokrotnie czyli RAŻĄCO i świadomie narażał życie i zdrowie.

    Widać nie aż tak rażąco, jak ci sie, kapeluszniku, wydaje :-)

    To chyba jeden z jego filmów
    https://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE

    > I nie ma paragrafu albo widełek na takie występki?

    Ależ są.
    Wystarczy ze policja to zobaczy lub sfilmuje, mandatów i punktów
    wystawi, 24 przekroczy, i zegnaj prawko, czy tam egzamin.

    Potem ewentualnie zakaz prowadzenia pojazdow ... który Frog złamie,
    złapia, a to juz kara wyższa ... no i tak przecież skończył.

    Na plus Frogowi trzeba zapisac, ze wypadków nie robil, czy tez mało
    robił ... wiec naprawde jeździł bezpiecznie :-)

    > Takie prawo uchwalili TFUUUprawnicy czy raczej TFUUUsędzia było rażąco
    > pobłażliwy?

    Przez 50 lat było wystarczające :-)

    J.

    P.S. Fascynuje mnie ten film
    https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

    Scena z filmu? Bo w USA za taką jazdę, to można pare dni posiedzieć.
    Szczęscie miał, ze żadnego szeryfa nie było ?
    Ale jak czesciej tak jezdził, to kiedys musi trafic ..

  • 15. Data: 2024-01-08 09:30:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 18:00:35 +0100, _Master_ wrote:

    > I sędzia jest uwiązany i nie mógł mu przypierdolić bo przecież WIDAĆ NA
    > NAGRANIU?
    > Kierując się ważnym interesem społecznym albo dotychczasowymi
    > dokonaniami artystycznymi obwinionego?

    Mogl, ale powinien taki wyrok przepasc w apelacji, a sedzia mialby w
    aktach, ze nie zna prawa.

    > Nie dało się skazać za choćby jedno przekroczenie prędkości i przejazd
    > na linii ciągłej?

    Dalo by sie ... na 1000 zl.
    Tzn daloby sie na 5 tys, a za jedno to przyzwoitosc nakazuje 1000 zl.

    J.