  • 1. Data: 2002-05-07 11:32:57
    Temat: ubiór w pracy
    Od: "Kris" <s...@w...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Mam mały problem w pracy odnośnie ubioru. Dowiedzieliśmy się niedawno, że
    obowiązuje nas strój następujący:
    panie- garsoniki,
    panowie - garnitury.
    Zostało to przedstawione następująco: zakazane są wszelkie stroje sportowe,
    t-shirt'y, krótkie spodnie, gołe części ciała tzn. nogi, ręce itd.
    Biuro nasze nie ma do czynienia z petentami, nie mamy kontaktu z osobami z
    zewnątrz. Dodam też, że nikt nie ubiera się niestosownie lecz każdy
    przychodzi schludnie ubrany do pracy. Do wystąpień publicznych również każdy
    przychodzi stosownie ubrany i nie trzeba tego tłumaczyć.
    Natomiast zarobki osiągają śmieszne sumy a w momencie podpisywania umowy nie
    bylo mowy o wymaganiach odnośnie stroju.
    To wszystko jest smieszne ale prawdziwe a kto nie chce sie do tego
    dostosowac nie musi pracowac w tym biurze.
    Co wy na to Szanowni Grupowicze?
    Nawet nie wiem o jakie porady prosic, rece opadaja!
    Za wszelkie opinie bede bardzo wdzieczny

  • 2. Data: 2002-05-07 17:42:47
    Temat: Re: ubiór w pracy
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    polecam glos wielkopolski - z zeszlego tygodnia, nr nie pamietam.

    Powiem jedno...

    bez sensu - szef stwarza tylko negatywna atmosfere.
    ale wymagac moze.

    pozdro

  • 3. Data: 2002-05-09 17:47:16
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    > bez sensu - szef stwarza tylko negatywna atmosfere.
    > ale wymagac moze.

    zgoda, ale za (cyt.) 'śmieszne sumy' niekoniecznie trzeba dla tego szefa
    pracować...