  • 21. Data: 2010-10-09 05:48:28
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-09 07:18, Liwiusz pisze:
> [...]
    6557179.html

    > Że niby to komornik wystawia? Nie zauważyłem nic takiego.

    ... a dodam, że napisanie w opisie, że towar pochodzi z egzekucji
    komorniczej sugeruje wysoce legalne pochodzenie i szczególnie niską
    cenę, a także usprawiedliwia brak np. opakowania, papierów itd. ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2010-10-11 09:52:24
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 08 Oct 2010 13:41:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Przy wartości wg. faktury 1zł.... ;)

    Co to jest "wartość faktury"?
    Kwota z faktury ie ma o znaczenia. Istotna jest WARTOŚĆ RYNKOWA rzeczy.
    Bo chyba tylko idiota może łyknąć że takie np. Desire HD jest warte 1zł
    ;))))))

  • 23. Data: 2010-10-11 10:02:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2010 11:52, Herald pisze:

    > Co to jest "wartość faktury"?
    > Kwota z faktury ie ma o znaczenia. Istotna jest WARTOŚĆ RYNKOWA rzeczy.
    > Bo chyba tylko idiota może łyknąć że takie np. Desire HD jest warte 1zł
    > ;))))))

    Z drugiej strony - spróbuj sprzedać nowy telefon za cenę, jaką
    operatorzy życzą sobie bez cyrografów...

    To ostro zaniża cenę.