  • 1. Data: 2010-10-04 23:05:37
    Temat: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Pardonez za cross-posta.

    Koleś - zawodnik - na oesie Rajdu Karkonoskiego wyrżął w płot. Teraz ma
    sprawę.

    5:05, pan w niebieskim mundurku (o pilocie):
    "- Przepis go zmusza do bycia pokrzywdzonym?
    - Tak jest"

    "Teraz Polska" :)
    Piętno za całokształt. Niedługo nie będzie można pierdnąć w tym kraju.

    http://www.youtube.com/watch?v=g1U3czpJRJs

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/12/wulga
    ria-Dziadka-na-komarku-plpregierz-21.html

  • 2. Data: 2010-10-04 23:28:47
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    "Koziołek" <d...@X...pl> wrote in message news:i8dmk4$d16
    > Koleś - zawodnik - na oesie Rajdu Karkonoskiego wyrżął w płot. Teraz ma
    > sprawę.

    Jak już piszesz, to pisz, żeby można coś było skumać bez oglądania.
    BTW dobrze, ze nie ukarali za ucieczkę z miejsca wypadku.
    Przem

  • 3. Data: 2010-10-04 23:45:03
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-05 01:05, Koziołek pisze:
    > Koleś - zawodnik - na oesie Rajdu Karkonoskiego wyrżął w płot. Teraz ma
    > sprawę.

    A mogli zabić.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 4. Data: 2010-10-05 00:11:46
    Temat: Re: Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 5, 1:05 am, Koziołek <d...@X...pl> wrote:

    > 5:05, pan w niebieskim mundurku (o pilocie):
    > "- Przepis go zmusza do bycia pokrzywdzonym?
    > - Tak jest"

    Dobrze, że pasy zapiął. Inaczej byłby przestępcą i ofiarą zbrodni
    jednocześnie.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2010-10-05 05:07:26
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 01:28:47 +0200, Przemek napisał(a):

    > BTW dobrze, ze nie ukarali za ucieczkę z miejsca wypadku.

    Tam nie było wypadku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-10-05 06:01:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > "Teraz Polska" :)
    > Piętno za całokształt. Niedługo nie będzie można pierdnąć w tym kraju.

    Debile za nasze podatki to wyczyniają. "Szkoda" tylko, że nie dostał mandatu
    za prędkość, niedostosowanie do warunków jazdy, brak świateł, zużyte opony i
    oddalenie się z miejsca zdarzenia.
    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 7. Data: 2010-10-05 06:26:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał

    > Tam nie było wypadku.

    Jak to nie? Przecież *wypadł* z drogi.

  • 8. Data: 2010-10-05 06:36:19
    Od: friedrich <c...@p...onet.pl>

    W dniu 05-10-10 01:05, Koziołek pisze:
    > Pardonez za cross-posta.
    >
    > Koleś - zawodnik - na oesie Rajdu Karkonoskiego wyrżął w płot. Teraz ma
    > sprawę.

    Jechał za szybko? Jechał. Walnął w płot? Walnął. Uciekł z miejsca
    wypadku? Uciekł.

    Prawo jest prawem i żadnym rajdem obywatel się zasłaniać nie będzie.

    (Najlepszy był policjant który z kamienną twarzą wyjasniał iż procedura
    jest prawidłowa i rajd nie rajd przepisów trzeba przestrzegać.)

    "Co mnie obchodzi że Formuła 1 - Pan Kubica jechał za szybko i
    spowodował kraksę z Panem Alonso. Należy się 500zł i 8 punktów karnych :)."

  • 9. Data: 2010-10-05 06:49:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "friedrich" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prawo jest prawem i żadnym rajdem obywatel się zasłaniać nie będzie.

    Najlepszy jest komentarz pod filmikiem:
    "Ja to bym zamknął Pudzianowskiego za pobicie Najmana.
    Bo przecież było to pobicie, więc dlaczego prokurator na? to nie siądzie???"

  • 10. Data: 2010-10-05 06:50:06
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-05 08:36, friedrich pisze:
    > Jechał za szybko? Jechał. Walnął w płot?

    URRRWAŁ! I TO BYŁO DOBRE!

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"