  • 1. Data: 2010-10-04 17:39:47
    Temat: Wykorzystanie utworu w serialu.
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam kolejny raz dzisiaj ;),
    chciałbym się dowiedzieć, na które paragrafy zwracać uwagę w ustawie o PAiP
    jeśli chodzi o wykorzystanie utworu (wizualnego, nie chodzi tu o muzykę) w
    serialu telewizyjnym. Chodzi o to, że utwór nie pojawił się jako jakiś
    głowny wątek (podobno, jeszcze nie widziałem), ale został wykorzystany
    podczas filmowania. Na razie chciałbym sobie poczytać ustawę i jeśli będę
    mieć wątpliwości zasięgnę Waszej dalszej opini :). Tylko prosiłbym o
    nakierowanie o jakiś przedział paragrafów, wszak jestem amatorem jeśli o
    prawo chodzi ;).

    Pzdr.
    M.