  • 11. Data: 2010-10-08 11:41:58
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 13:40, Liwiusz pisze:

    > Słyszeliście, aby ktoś żył bez telefonu komórkowego? Nawet największy
    > dziad-dłużnik ją ma. A jeszcze nie słyszałem, aby komornik komuś zajął
    > telefon.

    Przy wartości wg. faktury 1zł.... ;)

  • 12. Data: 2010-10-08 11:45:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-08 13:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Przy wartości wg. faktury 1zł.... ;)

    To nieważne.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-10-08 11:49:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 13:45, Liwiusz pisze:

    > To nieważne.

    Wiem, ale dobry pretekst ;)

  • 14. Data: 2010-10-08 11:53:26
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > W praktyce jednak komornik jest potulny jak baranek. Nie spotkałem się
    > jeszcze, aby kogoś przeszukiwał, ani tym bardziej się włamywał.

    No cóż, po prostu oznacza to, że jak wszędzie, i wśród komorników wiekszośc
    stanowią normalni ludzie;-)
    Ale, jak pokazują rozmaite doniesienia chocby medialne zdarzają się i to
    wcale nierzadko "czarne owce", które czy to z chciwości, czy załatwiając
    rozmaite porachunki, czy to z powodu skazy charakteru wykorzystują ponad
    intencje ustawodawcy te posiadane uprawnienia. I tworza w majestacie prawa
    horror.
    A ponadto po prostu trzeba wiedzieć, jakie sa uprawnienia komornika aby w
    kontaktach z nim zachowywac się własciwie tj. nie wchodzić z nim w konflikt
    tam, gdzie się jest skazanym na porażkę z woli ustawodawcy i to dodatkowo
    dotkliwą (bo komornik jest jeszcze i chronionym funkcjonariuszem państwa i
    utrudnianie mu czynności jest delictem).

  • 15. Data: 2010-10-08 11:56:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/8/2010 6:40 AM, Liwiusz wrote:

> [...]
    >
    > Słyszeliście, aby ktoś żył bez telefonu komórkowego? Nawet największy
    > dziad-dłużnik ją ma. A jeszcze nie słyszałem, aby komornik komuś zajął

    a co ten komornik potem z tym telefonem ma zrobic? na allegro wystawic
    czy jak.
    Nie bedzie tego robił bo mi sie po prostu nie opłaca. Za dużo roboty,
    zeby dostać 10 zł.

  • 16. Data: 2010-10-08 12:09:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-08 13:56, witek pisze:

    > a co ten komornik potem z tym telefonem ma zrobic? na allegro wystawic
    > czy jak.
    > Nie bedzie tego robił bo mi sie po prostu nie opłaca. Za dużo roboty,
    > zeby dostać 10 zł.

    Nikt tu nie mówi o 10zł, licytacja może się zacząć nawet od 50%
    wartości. Przejdź się po sądzie lub urzędzie skarbowym i zobacz jakie
    badziewia komornicy/poborcy sprzedają, "Komputer PC" (nic więcej nie
    wiadomo) cena: np. 700zł. I weź tu podejmij decyzję.

    Możliwość wystawiania przez komorników aukcji na allegro to akurat
    byłby bardzo, bardzo dobry pomysł.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-10-08 18:11:29
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    W dniu 2010-10-08 14:09, Liwiusz pisze:

    > Możliwość wystawiania przez komorników aukcji na allegro to akurat byłby
    > bardzo, bardzo dobry pomysł.

    http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm-4000-nr-811-i125
    6557179.html

    M.

  • 18. Data: 2010-10-08 23:39:41
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Słyszeliście, aby ktoś żył bez telefonu komórkowego? Nawet największy
    > dziad-dłużnik ją ma. A jeszcze nie słyszałem, aby komornik komuś zajął
    > telefon.

    no chyba że zalega operatorowi telefonii komórkowej to nie ma

    macso

  • 19. Data: 2010-10-09 05:18:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-09 01:39, macso pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > no chyba że zalega operatorowi telefonii komórkowej to nie ma

    Raczej nie słyszy się, że ktoś nie ma telefonu, bo zalega z
    płatnościami. Są przecież oferty na kartę.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-10-09 05:18:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-08 20:11, Marek K pisze:

    > http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm-4000-nr-811-i125
    6557179.html

    Że niby to komornik wystawia? Nie zauważyłem nic takiego.

    --
    Liwiusz