  • 31. Data: 2010-03-28 20:13:01
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 22:11, cin pisze:

    > Chodziło mi o to czy przy wystawionym mandacie można zgłosić
    > sprawę do sądu grodzkiego a nie o to jakimi sposobami można było
    > gromadzić dowody na swoją korzyść.

    No przecież przestępstwo możesz zawsze zgłosić - co z tym wspólnego ma
    Twój mandat?

    --
    spp

  • 32. Data: 2010-03-28 20:13:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Sorka za ironię ale ta dyskusja zaczyna być bezsensowna - pozdrawiam.

    Gdyż coraz bardziej się pogrążasz.

  • 33. Data: 2010-03-28 20:21:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 21:53:45 +0200, leon napisał(a):

    > Polegna na nierownym traktowaniu wobec prawa - bo skoro zatrzymali jednego
    > - tym bardziej logiczne powinni zatrzymac tego co stwarza wieksze
    > zagrozenie na drodze.

    Z opisu sytuacji wprost wynika, że to cin stworzył większe zagrożenie na
    drodze. Wyprzedzał "na drugiego" siedząc na ogonie jakiegoś auta, w dodatku
    znacznie przekraczając prędkość :)

    --
    best regards,
    scream

  • 34. Data: 2010-03-28 20:31:02
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da sie cos z tym zrobic?
    Od: cin <f...@i...pl>

    > Kłamanie meczy. Sam jesteś dowodem.

    A tak, fakt, nie ważne że niedawno wróciłem z kilkutysięcznej podróży.
    Głupka nie przekonasz - se myśl co chcesz a ja i tak cię lekceważę.
    Idę spać - temat uważam za zamknięty.

  • 35. Data: 2010-03-28 20:49:14
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da si? co? z tym zrobi??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cin pisze:

    > Mandat za zbyt szybką jazdę.
    > Chodzi o to że jego wysokość jest nie adekwantna do wykroczenia.

    Nie tobie to oceniać. Mogłeś nie przyjąć mandatu i szargać się po sądach.

    > Osoba wyprzedzająca mnie jechała siłą rzeczy szybciej a ja jako że

    A u was biją Murzynów. Co nie znaczy, że mi wolno pobić "tylko" jednego.

    > robili pomiary suszarką i do tego na jakimś bezdrożu wyskakując z lasu
    > mnie zatrzymali a nie tego co faktycznie przekroczył prędkość.

    Zaraz - sam pisałeś, że przekroczyłeś. Więc mandat się należy. Koniec
    tematu.

  • 36. Data: 2010-03-28 20:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cin pisze:

    > Chciałem żeby uwzględnili moją prośbę o zdroworozsądkowe podejście do
    > zaistniałej sytuacji. Nie uczynili tego, dlatego żałuję że przyjąłem
    > mandat i dlatego zwróciłem się z zapytaniem na to forum.

    Ja też żałuję. Jakbyś nie przyjął, sprawa trafiłaby do sądu i nie dość,
    że mógłbyś dostać jeszcze wyższą grzywnę, to jeszcze musiałbyś pokryć
    koszta rozprawy.

  • 37. Data: 2010-03-28 20:52:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:

    > Za 20 km nie dostałbyś mandatu 400zł, więc nie kłam.

    Pewnie dostał extra za pyskowanie ;->

  • 38. Data: 2010-03-28 22:47:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cin f...@i...pl ...

    > Z marsa.

    to by wiele wyjasniało...

  • 39. Data: 2010-03-28 22:47:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Za 20 km nie dostałbyś mandatu 400zł, więc nie kłam.

    nie dyskutuje z prawdopodobienstwem poniższego.
    Ale watkotwórca wyjasnił w dalszej częsci, ze on jechał +20 a ten, który go
    wyprzedzal, jechał +50 i podejrzewa, ze policja zmierzyła predkosc "temu
    drugiemu".

  • 40. Data: 2010-03-28 22:47:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik scream n...@p...pl ...

    > Z opisu sytuacji wprost wynika, że to cin stworzył większe zagrożenie
    > na drodze. Wyprzedzał "na drugiego" siedząc na ogonie jakiegoś auta, w
    > dodatku znacznie przekraczając prędkość :)

    przepraszam - to jakis nowy sposób czytania ze zrozumieniem? Bo z postu
    cina nijak nie wynika, ze on kogokolwiek wyprzedzał...