  • 1. Data: 2005-11-15 07:53:51
    Temat: Odliczanie vat od produktow 'bez vat'.
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Witam
    Ostatnio spotkalem sie z reklama prowadzona przez pewiek sklep 'nie dla
    idiotow'. Chwalili sie laptopem po obnizonej cenie, od ceny ktorego podobno
    odjeto vat. Moje pytanie brzmi : czy pomimo tego 'odliczenia' wciaz moge
    odliczyc sobie vat od niego (czyli, w pewnym sensie, po raz drugi)?
    Pozdrawiam
    Jasko Bartnik

  • 2. Data: 2005-11-15 07:54:19
    Temat: Re: Odliczanie vat od produktow 'bez vat'.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jasko Bartnik wrote:

> [...]
    > ktorego podobno odjeto vat. Moje pytanie brzmi : czy pomimo tego
    > 'odliczenia' wciaz moge odliczyc sobie vat od niego (czyli, w pewnym

    Ta reklama oznacza po prostu, że cena netto została obniżona o 22%. I
    nadal przy sprzedaży jest naliczany od tej nowej ceny VAT. Nadal możesz
    go sobie normalnie odliczyć

  • 3. Data: 2005-11-15 07:57:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jasko Bartnik wrote:

> [...]
    > ktorego podobno odjeto vat. Moje pytanie brzmi : czy pomimo tego
    > 'odliczenia' wciaz moge odliczyc sobie vat od niego (czyli, w pewnym

    Ta reklama oznacza po prostu, że cena netto została obniżona o 18,xx%.