  • 11. Data: 2003-01-20 08:23:53
    Temat: Re: Dziecko dziobasa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości
    news:Xns9309906518A2dziobas@127.0.0.1...

    > nigdy nie mowilem ze nie chce tego dziecka, pytalem tylko o
    > alimenty. Ty zamiast odpowiadac albo nic nie pisac (nie bujmy sie uzyc
    tego
    > slowa) obrazalas mnie.

    Obraziłam Cię?:-) Masz bogatsze zycie wewnętrzne niż myślałam:-)) Na
    marginesie przyslales mi na priv wiadomosc,ze mogę sobie dalej żartowac więc
    o co chodzi?:-)) "prawdziwa cnota krytyk się nie boi":-))

    >"nie ladnie Hanka, powinnas sie wstydzic

    Ty również powinienes się wstydzić - np kiepskiej znajomosci dzidziny o
    nazwie ortografia:-))

    >. To Twoje pierwsze
    > dziecko? Nie buj sie!

    Ja się nie boję. A wiesz czemu? Bo mam cudownego męża, który będzie przy
    porodzie, który już teraz przytula głowę do mego brzuszka i "podsłuchuje"
    Juniora dostając od niego kopniaczki, nie zaś pyta na grupach dyskusyjnych o
    skrobanki i alimenty. Czujesz różnice?:-))

    > Porod to jak..powiedzmy..maksymalne zaparcie X8.

    Wymysliłes to sam, czy gdzies przeczytales?:-)) Bo wiem, ze nie miales
    okazji byc przy porodzie - może więc nie teoretyzuj bo się troszkę
    osmieszasz:-))

    HaNkA

  • 12. Data: 2003-01-20 13:03:41
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    > Kobiety to nie slimaki, w sumie to potrafia sie przySSAC:-) ale chodzi mi
    > rozmnazanie. Kobiety bez mezczyzn to tak jak (to bedzie dobre porownanie)
    > mezczyzni bez kobiet, jak jajko bez majonezu, jak ziemia bez rolnika,
    ktory
    > by ja obrabial, jak ptak bez pior, jak zima bez sniegu. Mysle ze
    > najbardziej toporne mozgi to zrozumieja:-) Lubie truizmy:-) Nie mozemy bez
    > was zyc i wy nie mozecie zyc bez nas.

    Mysle ze lesbijki mysla inaczej ... ja bym nie dodawał sobie tak wiele ..:P

    szarwal

  • 13. Data: 2003-01-20 23:54:29
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Że, wtrącę swoje 3grosze - wiem, że NTG, ale to nie ja rozpętałam
    dysputę....
    Poród....., to jest tak, jakby ktoś Ci parasol w d..ę wsadził, otworzył a
    potem próbował wyciągnąć - sprawdzone, prawdziwe, ale mimo paru
    przyjemniejszych w życiu spraw, da się przeżyć ;-)))
    pozdrawiam
    pa
    jasio (po dwoch, udanych, porodach)
    ps. od partykuły "że" można rozpoczynać zdanie, ale to też NTG

  • 14. Data: 2003-01-20 23:55:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jasio (po dwoch, udanych, porodach)

    Faceci tez już rodzą?:-)))) Nie nadązam za tą (r)ewolucją :-))))))

    HaNkA

  • 15. Data: 2003-01-21 03:50:39
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > Obraziłam Cię?:-) Masz bogatsze zycie wewnętrzne niż myślałam:-))

    Domyslam sie ze chodzi Ci o pasozyty... Lepsze takie niz rzadne/zadne:-)

    Na marginesie przyslales mi na priv wiadomosc,ze mogę sobie dalej
    > żartowac więc o co chodzi?:-))

    Nie wymyslaj glupot bo ktos jeszcze Ci uwierzy. Ludzie Hanka wymysla.
    Powiem wam co mi napisala. "Ty ..., ...., przestan .... pisac .....
    pierdoly, bo mnie to powoli .... a ..... sie nie moge" Tekst
    ocenzurowalem;-)

    "prawdziwa cnota krytyk się nie
    > boi":-))
    "mowa jest srebrem a milczenie zlotem" :-)))))) Wisz com chcial przes to
    pofiedziedz?

    > Ty również powinienes się wstydzić - np kiepskiej znajomosci dzidziny
    > o nazwie ortografia:-))

    Sluchaj, nie wiem o co Ci znowu chodzi.. Nawet nie wiem co znaczy te slowo
    "ortografia". To pewnie cos z prawem:-))

> [...]
    > "podsłuchuje" Juniora dostając od niego kopniaczki, nie zaś pyta na
    > grupach dyskusyjnych o skrobanki i alimenty. Czujesz różnice?:-))

    Jasna sprawa. To moze mam nie jesc niezdrowej zywnosci i oddychac tylko
    tlenem z butli, bo tak jest bezpieczniej...? Ogarnelas to czy masz
    trudnosci? Jezeli mnie to interesuje to nie widze problemu. Wiesz jakie
    pytanie zadalby Ci psycholog? "Czy widzisz jakies zgrozenie ze dziobas pyta
    o..." Powiedz mi jeszcze gdzie jest napisane ze nie mozna pytac...
    Jezeli Twoj facet jest taki doskonaly to dlaczego nie spisz nocami?

    > Wymysliłes to sam, czy gdzies przeczytales?:-)) Bo wiem, ze nie miales
    > okazji byc przy porodzie - może więc nie teoretyzuj bo się troszkę
    > osmieszasz:-))

    Jedno i drugie. Najpierf to wymyslilem i zapisalem na kardce a pozniej to
    pszeczytalem:-)
    Przynajmniej masz zajecie:-) Lubie Cie i robie to z mysl o Tobie. Twoj
    pokemonek spi w nocy a Ty w dzien...

  • 16. Data: 2003-01-21 10:35:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > Lepsze takie niz rzadne/zadne:-)

    Widzę, że robisz postępy i zaczynasz myślec:-))

    > Na marginesie przyslales mi na priv wiadomosc,ze mogę sobie dalej
    >
    > Nie wymyslaj glupot bo ktos jeszcze Ci uwierzy.

    No to prosze bardzo --->
  • 17. Data: 2003-01-22 03:49:43
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > Widzę, że robisz postępy i zaczynasz myślec:-))

    Nie udowodnisz mi tego! Nie masz dowodow...

  • 18. Data: 2003-01-22 06:20:46
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > Nie udowodnisz mi tego! Nie masz dowodow...

    Raz jeden sie z Tobą zgodze

    > Jedno z nas musi klamac:-)))))))

    Tak i jestes to TY - takie zaś szczeniackie zachowanie dyskwalifikuje Cię
    jako dalszego dyskutanta. Na marginesie "geniuszu sprytu" - otrzymałam od
    Ciebie mejla w niedziele 19 stycznia 2003 roku a odpisałam Ci na niego w
    niedzielę 18 stycznia 2003? :-))) Patrz - nawet nie zauwazyłam, ze mieliśmy
    dwie niedziele w zeszlym tygodniu. ROTFL. Jesli zawsze jestes taki bystry to
    dziwię się, że tylko jedna laska do tej pory Cię wrobiła w dziecko:-)))
    Musiałes sie czuć osaczony skoro sprokurowałes taki "dowód" - ciekawe co Cie
    tak zestresowało:-))) I bynajmniej nie zazdroszczę Ci dziecka - zresztą
    wyraźnie napisałam, ze mam nadzieję ( ze wzgledu na nie) ze nie Ty jestes
    ojcem :-)))

    Dla mnie EOT bo z glupcami nie zamierzam dyskutowac - w tej dziedzinie
    jestem bez szans - próbujesz mnie sciagnąć do swego żenującego poziomu a aż
    tak nisko zniżac się nie musze:-))) Dawaj sie dalej gwałcic panienkom, które
    będa Cię wrabiac w ciąze a potem przekonuj przynajmniej sam siebie ze jestes
    ojcem:-))))))) Tylko może już nie pisz o tym na grupę - pochwal sie raczej
    kolegom z podwórka:-)))))

    HaNkA